אינטל ו-LG יפתחו טכנולוגיה אלחוטית ב-5G למכוניות חכמות

שיתוף הפעולה מצטרף לפרויקטים לפיתוח טכנולוגיות לדור החמישי שמבצעת ענקית השבבים עם חברות אחרות, דוגמת נוקיה ואריקסון

טכנולוגיה מהירה למכוניות חכמות. אילוסטרציה: BigStock

אינטל (Intel) ו-LG ישתפו פעולה לצורך פיתוח טכנולוגיה אלחוטית של הדור החמישי עבור המכוניות החכמות של הדור הבא. ענקית השבבים הכריזה על שיתוף הפעולה הזה בכנס המובייל השנתי שנערך בימים אלה בברצלונה.

מדובר בשיתוף פעולה נוסף של אינטל עם חברות אחרות ביצירת פתרונות מבוססי 5G. כך, לדוגמה, היא תשתף פעולה עם שורה של חברות לפיתוח טכנולוגיות וסלולר בדור החמישי, בהן נוקיה (Nokia), אריקסון (Ericsson) ו-SK Telecom. החברה כבר מבצעת ניסויי שטח של הטכנולוגיות הללו בשיתוף עם וריזון (Verizon), כשהמטרה היא לספק קישוריות רחבה ומהירה יותר לבתי המשתמשים.

"מיליארדי התקנים חכמים ומחוברים, כמו גם שירותים מותאמים ועתירי נתונים ואפליקציות מבוססות ענן, מעלים את הצורך ברשתות חכמות וחזקות יותר", אמרה איישה אוונס, סגנית נשיא ומנהלת של קבוצת התקשורת וההתקנים של אינטל. "המעבר ל-5G מאחד את התקשורת והמחשוב ומהווה שינוי יסודי בתעשייה. חייבים להניח כבר עכשיו את היסודות לרשתות הדור החמישי העתידיות, על מנת לאפשר את החוויות המדהימות של העתיד".

אוונס הציגה בכנס שורה חדשה של מודמים שמיועדים לרמות ואיכות תקשורת שונות. חלק מאותם מודמים מוכוונים לשוק האינטרנט של הדברים, שאמור להיות אחד התחומים הלוהטים של השנה. הכוונה היא ליישומי M2M, מונים חכמים, מיכון תעשייתי והתקנים שפועלים ברוחב פס צר.

המודם הבולט ביותר שהוצג הוא ה-XMM 7480, שמיועד לשיבוץ בטלפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים. מודם זה מציע קישוריות LTE Advanced, שקצב הורדת הקבצים המרבי בה מגיע למהירות של 450 מגה-בייט לשנייה. הוא תומך ב-33 רצועות LTE שונות בו זמנית ולפי אינטל מדובר בכמות שגדולה יותר מכל מודם אחר בשוק. המודם גם תומך בצימוד ערוצים בתדרי TDD ו-FDD.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים