סנאפצ'ט תאפשר ליצור פילטרים מותאמים-אישית למסיבה או חתונה

אם אתם בין משתמשי האפליקציה, ודאי תשמחו לגלות שמעכשיו אפשר לעשות ביישום שימוש בכדי לציין את האירועים המיוחדים שלכם באמצעות פילטרים ייעודיים - בתשלום

קופצת למים של טיק-טוק. סנאפ

סנאפצ'ט (Snapchat) הודיעה כי היא משיקה Geofilter חדשים, שנוצרו לפי-דרישת-הקהל, המאפשרים לאנשים ולעסקים לשלם בעבור פילטרים מותאמים-אישית, אשר יופיעו באופן זמני בתוך האפליקציה. הפילטרים לפי-דרישה יכסו אזורים גאוגרפיים מועטים יותר, ויעלו פחות באופן משמעותי. המחירים ינועו בין חמישה דולר עד לכמה אלפי דולרים בעבור פילטרים ממותגים שמיועדים במיוחד לחברות מסחריות.

מה זה בעצם Geofilters?

Geofilter הם איורים מתוך האפליקציה – בדרך כלל כאלו הקשורים למיקומים פיזיים ספציפיים – שניתן להלביש על הסנאפ (התמונה) שלכם. בעוד שמספר רב של Geofilter נוצרו על-ידי גולשים, נהלי החברה מנעו מעסקים יצירת פילטרים עד כה, וכעת הפילטרים החדשים יאפשרו לכל מי שירכוש אותם ליצור פילטרים מיוחדים לאירועים פרטיים, כמו ימי הולדת או חתונות, מה שלא היה אפשרי במסגרת ההנחיות הקודמות.

הפילטרים החדשים מאפשרים גם לשלם בעבור מיקום זמני בתוך האפליקציה. לאחר שעיצבתם את הפילטר באמצעות אחת התבניות שסנאפצ'ט מציעה לשם כך, תוכלו למפות את האזור הספציפי שברצונכם שהפילטר יופיע בו ולבחור את משך הזמן המתאים לכם.

לרוכשי התכונה תהיה מעט גמישות בסידור הפרטים, אם כי הפילטרים לפי-דרישה אינם מרחיקי לכת כמו אלו שבחסות האפליקציה, אשר יכולים לפעמים לכסות את כל המדינה. Geofilter על-פי דרישה יכולים לכסות כל מקום בגודל של 20 אלף מ"ר עד חמישה מיליון מ"ר, ובאפשרותם לפעול במשך שעה או חודש. המחיר יהיה תלוי בשני הגורמים הללו.

כמו שנהוג עם Geofilter שנוצרו על-ידי משתמשים אחרים, גם הפילטרים החדשים בתשלום ידרשו את אישורה של סנאפצ'ט לפני שיורשו להופיע באפליקציה. החברה מעריכה כי תהליך האישור יארך יום עסקים אחד.

הפילטרים החדשים זמינים כעת למשתמשים בארצות הברית, בריטניה וקנדה, והחברה אומרת שבכוונתה לספק את התכונה בקרוב גם למקומות נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים