קניה ווסט ביקש ממארק צוקרברג עזרה כספית במתקפת ציוצים נואשת

הראפר הגיע ככל הנראה למצב כה נואש, עד שביקש ממייסד הרשת החברתית שיציל אותו מחובותיו הכספיות ● כיצד מנכ"ל פייסבוק יכול לסרב לכזו בקשה, במיוחד כשהגיעה דרך... טוויטר!

אולי בשירה זה יהיה יותר הגיוני. קניה ווסט בטירוף. צילום: ויקיפדיה

מה רוצה הראפר, קניה ווסט, ממארק צוקרברג ולארי פייג'? במהלך סוף השבוע טען הראפר שהוא נמצא בחובות של 53 מיליון דולר וביקש ממנכ"ל הרשת החברתית מיליארד דולר. עוד הוא פנה גם לפייג', אחד ממייסדי גוגל (Google) ומנכ"ל אלפבית (Alphabet) בבקשה לתמיכה.

ווסט ידוע כטיפוס רועש ומעניין אבל אפילו הוא הפתיע את קהל העוקבים אחריו בטוויטר (Twitter) עם סדרת ציוצים מוזרים במיוחד, שמהם נדף ריח חמוץ של ייאוש ומגלומניה. בציוצים פנה הראפר לעולם ובעיקר למנכ"ל פייסבוק (Facebook):

– "מארק צוקרברג, תשקיע מיליארד דולר ברעיונות של קניה ווסט… לאחר שהבנת שהוא האמן החי הגדול ביותר והאמן הגדול ביותר של כל הזמנים".
– "מארק צוקרברג, אני יודע שהיום זה יום ההולדת שלך, אבל אתה יכול בבקשה לקרוא לי מחר… אתה אוהב היפ הופ, אתה אוהב את האמנות שלי… אני האמן האהוב עליך אבל אתה צופה בי בקושי נושם ועדיין משמיע את האלבום שלי בבית שלך".
– "עולם, אנא צייץ, כתוב ב-FaceTime, בפייסבוק, באינסטגרם (Instagram), כל מה שצריך לעשות כדי לגרום למארק לתמוך בי".
– "מארק, אני מבקש ממך בפומבי עזרה… אחד הדברים המגניבים שאתה יכול לעשות אי-פעם הוא לעזור לי בשעת מצוקה".
– "אני יודע שאני יכול להפוך את העולם למקום טוב יותר… עשיתי את הבלתי אפשרי… כבשתי מחדש את כס הראפ… ניצחתי במשחק האפנה".

במהלך התקף הטירוף המצויץ שלו בחר הראפר גם להסביר שהוא "דיסני של הדור הזה", שצריך "משאבים" כדי להפוך את העולם ל"מקום טוב יותר".

אולי לא כדאי לעשות את זה בטוויטר

צוקרברג לא הגיב בהצהרה רשמית, אבל כן השיב ב-Like על פרסום של משתמש בפייסבוק בנוגע לבקשה-הצעה השאפתנית של קניה. בפוסט שחיבב צוקרברג – שהועלה על-ידי מהנדס תוכנה לשעבר בפייסבוק בשם סטיבן גרים, ושנמחק לאחר מכן – נכתב: "קניה ווסט היקר: אם אתה עומד לבקש ממנכ"ל פייסבוק מיליארד דולר, אולי לא כדאי לעשות את זה בטוויטר".

הראפר הנואש, שנמצא כנראה בחיפוש אובססיבי אחרי ספונסרים, פנה גם לפייג' בבקשה לסיוע כספי, כשהוא מתעקש שבחירה לעזור לו תהיה יותר מועילה מאשר "פתיחת בית-ספר אחד באפריקה". פייג' זכה גם הוא להתייחסות ספציפית בטוויטר, כשקניה פנה אליו וצייץ:

– "היי לארי פייג' אני מתחנן עכשיו גם לעזרתך".
– "כל מה שאתם, החבר'ה בסן פראן (הכוונה לבכירי עמק הסיליקון בסן פרנסיסקו) שומעים, זה מוזיקת ראפ בבתיכם, אבל אף פעם לא עוזרים לאמנים האמיתיים".
– "אתה מעדיף לפתוח בית-ספר אחד באפריקה כדי להרגיש שאתה באמת עוזר למדינה".
– "אם אתה רוצה לעזור… תעזור לי… אני מבטיח שאני הולך לעשות את העולם מגניב… כל מה שאני עושה הוא להפוך רע למגניב" (ציוץ שאליו הוסיף קניה את ההאשטג facts#).
– "לכולכם היו פגישות איתי ואיש לא נקף אצבע כדי לעזור לי".

מישהו רוצה להתנדב?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים