מארק צוקרברג גנב את ההצגה מה-Galaxy החדש

העיתונאים הוזמנו לצפות בהדגמת טכנולוגיית מציאות מדומה באמצעות קסדת VR Gear של סמסונג, וכאשר הגיע הזמן להסיר אותה גילו לנגד עיניהם חזיון אמת בדמותו של מנכ"ל פייסבוק, ניצב על הבמה

מארק צוקרברג. צילום ארכיון: מתוך יוטיוב

לסמסונג (Samsung) לא נותרו הפתעות רבות להציג בנוגע לטלפוני ה-Galaxy החדשים מסדרת Galaxy S7, שעליהם דלפו והודלפו במכוון שלל פרטים הרבה לפני ההשקה הרשמית שלהם, שהתרחשה השבוע באירוע עיתונאי רב משתתפים. זו כנראה הסיבה לכך שהחברה החליטה לרתק את הקהל שלה עם יזם צעיר ונדיר אחד, מארק צוקרברג שמו.

מנכ"ל ומייסד פייסבוק (Facebook) צוקרברג נקרא אם כן אל הבמה כדי לספק עניין למשתתפים, אלא שסמסונג לא יכלה כנראה לתאר לעצמה עד כמה רועש וגועש יהיה הקהל לנוכח האירוע. התצוגה התנהלה בהצלחה – העיתונאים הוזמנו לצפות בהדגמת טכנולוגיית מציאות מדומה באמצעות קסדת VR Gear של סמסונג, וכאשר הגיע הזמן להסיר אותה גילו לנגד עיניהם חזיון-אמת בדמותו של צוקרברג, ניצב באמצע הבמה, לבוש בחולצת הטריקו הירוקה-אפורה המוכרת שלו. בתגובה להפתעה, ולאחר רגע של התנשפויות מבולבלות ושל המון התרגשות, החלה שעטה סואנת של עיתונאים וצלמים לכיוון במה.

צוקרברג הגיע למעשה כדי לדבר על השותפות של פייסבוק וסמסונג בתחום המציאות המדומה, אך דבריו לא נשמעו, בעיקר משום שכולם היו עסוקים מדי בניסיונות ללכוד תמונה שלו. המחזה כולו נראה כמו המקבילה של מאניית ג'סטין ביבר, וצוקרברג, שלא בטוח שתכנן להיות מי שכל מהותו היא טק-סלבריטי, אולי נבהל מעט. או נבהל הרבה, בהתחשב בכך שירד מהבמה עם כתמי זיעה גדולים מתחת לבתי השחי שלו. בכל מקרה, התוצאה הרצויה של יצירת הייפ ודרמה הושגה.

סיפורים נסערים על הכאוס שיצרה הופעתו של מנכ"ל פייסבוק חדרו באופן מובלט גם לדיווחים על השקת ה-Galaxy S7 וה-S7 Edge המדהימים, שאם להתמקד לשנייה אחת גם בהם כדאי לציין שמדובר במכשירים מתקדמים להפליא שמגיעה להם ללא ספק קדמת הבמה, אלא שאתמול הם עמדו בצל דמותו הגדולה-מהחיים של מארק צוקרברג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים