אינסרט מציגה: פלטפורמה להוספת יכולות לכל אפליקציה קיימת ללא פיתוח

מנהלי שיווק ומוצר יוכלו להרחיב אפליקציות באמצעות "סופרמרקט" של יכולות בנויות מראש, ללא צורך להשקיע בפיתוח, ותוך חיסכון בזמן ובעלויות

שחר קמיניץ, מנכ"ל אינסרט

הרמת מסך: המוצר הראשון של אינסרט (Insert) נחשף בסוף השבוע. החברה, שמייסדיה הם הצוות המוביל של וורקלייט (Worklight) שנרכשה על ידי יבמ (IBM) בשנת 2012, שחר קמיניץ, המכהן כמנכ"ל, וירון גולדברג, המכהן כסמנכ"ל הפיתוח, הציגה פלטפורמת מובייל המאפשרת הוספת יכולות לכל אפליקציה קיימת, תוך דקות וללא כל פיתוח. הפלטפורמה מעניקה לבעלי האפליקציה גישה למאגר רחב של תוספים – "אינסרטים" – תכונות שיווקיות חיוניות, מוכנות מראש אך ניתנות להתאמה נרחבת.

ה"אינסרטים" עונים על צרכים רבים של בעלי אפליקציות, בהם הגברת השימוש, הדרכת משתמשים, התאמה אישית של התכנים, הרחבת בסיס משתמשים, הגדלת המכירות ועוד. החברה מציעה חלופה לפתרונות הקיימים כיום בעולם המובייל, אשר דורשים כולם מאמצי פיתוח נרחבים.

"אחת הבעיות העיקריות שבעלי אפליקציות מתמודדים איתה היא 'דיכוי היצירתיות'", אומר קמיניץ. "בעלי האפליקציות הוגים רעיונות נהדרים לשיפור הקשר עם המשתמשים שלהם – רעיונות חיוניים ביותר בעולם שבו המובייל הפך לערוץ קשר מרכזי עם לקוחות הארגון – אבל אז הם נבלמים. זמני הפיתוח של אפליקציות מובייל הם ארוכים, ורוב הרעיונות השיווקיים המעולים הללו לא מיושמים או מתממשים באיחור רב".

בזכות תכונת הזיהוי האוטומטי, הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למוצר ללמוד את מבנה האפליקציה באופן אוטומטי, ולבנות מיפוי מלא של המסכים ותנועת המשתמשים ביניהם. בנוסף, המוצר מפענח בזמן אמת את ההקשר ו"שפת הגוף הדיגיטלית" של משתמשי האפליקציה. כך, בעלי האפליקציה יכולים להגדיר תסריטים מורכבים לגבי קהל היעד של האינסרטים והתנהגות המשתמשים המדויקת אשר תגרום להפעלתם. כל זה נעשה ללא כתיבת שורת קוד אחת, והשירות זמין לכל אפליקציה קיימת הרצה על מכשירי iOS או אנדרואיד.

פלטפורמת הענן של אינסרט מתמודדת עם בעיה זו בכך שהיא מספקת לבעלי האפליקציה "סופרמרקט" נרחב של יכולות בנויות מראש, שאותן הם יכולים להגדיר בתוך דקות ולפרסם לתוך האפליקציה הקיימת שלהם.

עם הקמתה לפני כשנה, גייסה אינסרט חמישה מיליון דולר משלמה קרמר, שהיה גם משקיע מרכזי וחבר דירקטוריון בוורקלייט, וכן ממיקי בודאי ורקש לונקר, שניהם מייסדי טראסטיר (Trusteer). החברה מעסיקה כשלושים עובדים בישראל ובארצות הברית, ומתכננת להכפיל את מספרם בשנה הקרובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים