אינטל מגייסת מומחי לימודי מכונה ומדע נתונים

החברה מחפשת 25 מהנדסים וחוקרים לקבוצת ה-Advanced Analytics שלה ● הקבוצה מפתחת מוצרי תוכנה בתחומי הבריאות, השיווק והמכירות, ותהליכי הייצור והפיתוח

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) הודיעה היום (ב') כי היא מגייסת 25 מהנדסים וחוקרים בתחומי לימודי המכונה (Machine Learning) ומדע הנתונים לקבוצת ה-Advanced Analytics שלה. הקבוצה מפתחת מוצרי תוכנה בתחומי הבריאות, השיווק והמכירות, ותהליכי הייצור והפיתוח.

בחברה מחפשים עובדים בעלי תואר שני או שלישי רלוונטי – במדעי המחשב, הנדסת חשמל או מערכות מידע. עליהם להיות בעלי לפחות שלוש שנות ניסיון, מעשי או אקדמי, בפיתוח אלגוריתמים של לימודי מכונה, כמו גם בעלי יכולות אנליטיות חזקות וידע בסטטיסטיקה וניתוח מידע, או למידת מכונה ואלגוריתמים לכריית מידע. חלק מהמשרות פתוחות גם בפני סטודנטים בתחום.

ד"ר אמיתי ערמון, המדען הראשי וראש חוקרי לימודי המכונה באינטל, אמר כי "אינטל ידועה בישראל כחברת חומרה ובשנים האחרונות גם כחברה תוכנה, אולם לא רבים מודעים לכך שהיא מחזיקה את קבוצת ה-Machine Learning הגדולה ביותר במדינה – כ-100 עובדים".

הוא ציין ש-"המגוון הגדול של סוגי הנתונים שאנחנו מנתחים, כמויות המידע ורמות הדיוק הגבוהות שנדרשות מאיתנו יוצרים שילובים מאתגרים מאוד בתחום הזה. אנחנו מספקים פתרונות לקבוצות אינטל ברחבי העולם, שמשפיעים על העבודה היומיומית ועל התכנון ארוך הטווח של החברה".

איתי יוגב, מנהל קבוצת Advanced Analytics, אמר כי "הקבוצה פעילה ב-47 פרויקטים שונים של מדע נתונים. היא מתפקדת כמעין סטארט-אפ, ופעילותה ואופייה ייחודיים מבין קבוצות הפיתוח שקיימות בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים