Feedvisor מרחיבה פעילות: מגייסת עשרות עובדים

החברה התל-אביבית העוסקת בתחום ה-Algo-Commerce, מתכוונת לגייס מעל 50 עובדים, מתוכם כ-30 בישראל

Feedvisor

Feedvisor מרחיבה פעילותה. החברה התל-אביבית תגייס בחודשים הקרובים עוד כ-50 עובדים נוספים, מתוכם כ-30 בסניף הראשי שלה בישראל. העובדים שהחברה מגייסת מיועדים להגדלת פעילות חטיבת המחקר והפיתוח והחטיבה העסקית שלה בישראל. במקביל, החברה ממשיכה להרחיב את הפעילות הגלובלית שלה, ולשם כך מקימה סניף בארצות הברית.

בין העובדים ש-Feedvisor מחפשת: מהנדסי פיתוח, תוכניתני Java, אלגוריתמאים, תמיכה ושירותים טכניים, וכן עובדים בתחום ניהול מוצר, שיווק ומכירות. החברה, שנוסדה על ידי ויקטור רוזנמן ב-2011, מונה כיום 70 עובדים, והציגה צמיחה מאסיבית במכירות ובכמות הלקוחות. כיום משתמשים בפתרון הייחודי של Feedvisor מאות רבות של קמעונאי רשת ברחבי העולם, והחברה מנהלת עסקאות בהיקף כמיליארד וחצי דולר בשנה שמתבצעות דרך המערכת שלה. לאור הצמיחה המהירה שכרה Feedvisor לפני מספר חודשים קומה נוספת בבניין בו היא ממוקמת בתל-אביב.

צוות Feedvisor

צוות Feedvisor

בחודש שעבר השלימה החברה סבב גיוס של חמישה מיליון דולר, שהובילה קרן Square Peg האוסטרלית, יחד עם משקיעים קיימים נוספים, כאשר סך הכל גויסו עד היום 13 מליון דולר. החברה הודיעה על כוונתה להשתמש בהון שגויס על מנת להמשיך את הצמיחה המואצת ולהרחיב את פעילותה העסקית הגלובלית, כולל פתיחת משרדים בארצות הברית.

Feedvisor הביאה לשוק הקניות המקוונות פתרון חכם שיצר שינוי בדרך בה קמעונאים מוכרים דרך זירות מסחר מקוונות, כמו אמזון (Amazon) ו-eBay. החברה פיתחה טכנולוגיה בשם Algo-Commerce המאפשרת למוכרים תמחור דינאמי בזמן אמת, לעומת שימוש בפתרונות המבוססים על חוקים ידניים,שיש להגדירם כל הזמן. האלגוריתמים של החברה, על בסיס טכנולוגיות machine learning ו-Big Data, מנתחים באופן אוטומטי את הדינאמיקה בשוק האונליין, כמו גם את השינויים בביקוש ואת תפיסות המחיר, וכך מאפשרים קבלת החלטות תמחור מדויקות ואובייקטיביות שאינן מושפעות מ"תחושות בטן".

ויקטור רוזנמן, מייסד ומנכ"ל Feedvisor

ויקטור רוזנמן, מייסד ומנכ"ל Feedvisor

לדברי רוזנמן, מייסד ומנכ"ל Feedvisor, "אנו שואפים להקים חברה גלובלית גדולה שמרכזה בישראל, ובהתאם לכך אנו ממשיכים בגיוסים ומגדילים משמעותית את תקציבי הפיתוח ואת הצוות הטכנולוגי והשיווקי, רובו המכריע יושב בארץ. Feedvisor נחשבת כבר היום למובילת שוק עולמית בזכות הפתרון הייחודי שאנו מציעים לקמעונאים באתרי הקניות; המעבר של שוק המסחר המקוון לתמחור דינאמי מהווה ההזדמנות להרחבת השימוש בפתרון שלנו במגוון של זירות מסחר".

עוד הוסיף, כי "עובדי החברה נהנים מאתגרים רבים ומגוונים, בהם האפשרות לעסוק בטכנולוגיות הכי מתקדמות, פיתוח דברים מאפס, ועבודה מול שווקים גלובליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים