מחקר: 87% מהציבור חוששים מגניבת נתוני אשראי

56% מגדירים את החשש כ-"רב מאוד" - כך עולה מנתוני מחקר שערכה בזק בינלאומי ● החברה השיקה שירות חדש להגנה מפני מתקפות פישינג על הרשת הביתית

Cyber Wall - השירות החדש של בזק בינלאומי

רוב מכריע בציבור – 87% – חוששים מגניבת נתוני האשראי שלהם, כאשר 56% מהם מגדירים את החשש "רב מאוד" – כך עולה ממחקר שערכה TNS עבור בזק בינלאומי, לקראת השקת שירות חדש להגנת סייבר עבור לקוחות פרטיים.

על פי המחקר, 87% מבצעים פעולות פיננסיות ורכישות באמצעות האינטרנט, בעיקר באמצעות המחשב הביתי. עוד עולה ממנו כי 70% חוששים מגניבת מידע אישי, כגון תמונות פרטיות ומסמכים, או מגניבת פרטים אישיים באמצעות פריצה לחשבונות המייל והפייסבוק (Facebook) שלהם. מעבר לכך, 42% מהנשאלים ציינו ששמעו על מישהו שהם מכירים שחווה גניבת מידע אישי או פריצה באינטרנט.

המוצר החדש, Cyber Wall, מתמקד בהגנה מפני פישינג – הונאת סייבר שבאה לידי ביטוי בגניבת מידע, פרטים אישיים וזהויות באמצעות התחזות לאתרים פופולריים או ספקי שירות, למשל. מבזק בינלאומי נמסר כי מדובר בשירות הראשון להגנה על פרטיות הגולשים מתוך שורה של שירותים שמתכננת החברה להשיק.

Cyber Wall פותח על ידי אגף הטכנולוגיות של בזק בינלאומי, שבראשו עומד שגיא קוז'וך, בשיתוף חברות אבטחה מהמובילות בעולם. השירות יעניק הגנה לכל המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית. בחברה טוענים כי המוצר שלהם שונה מהמוצרים המתחרים, שמציעים פתרונות אפליקטיביים שונים המחייבים התקנה נפרדת על כל מכשיר ממנו מתבצעת גלישה. בכך מאפשרת בזק בינלאומי ללקוחותיה הפרטיים לקבל שירות שעד כה היה זמין בעיקר ללקוחות עסקיים וחברות גדולות.

כחלק מהשקת השירות העלתה החברה אתר ייעודי ובו טיפים ודרכי התמודדות עם הונאות הסייבר ברשת.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר כי "תחום הונאות הסייבר ללקוחות אינטרנט ברשת הביתית, ובפרט פישינג, לא מקבל מענה הגנתי כולל וראוי. Cyber Wall הוא הראשון בסדרה של מוצרים ושירותים שבכוונתנו להשיק, על מנת לתת ללקוחות החברה מעטפת הגנה רחבה ובטוחה. בעולם שבו האינטרנט תופס מקום הולך וגדל בחיים של כולנו, אנחנו מחויבים לספק מוצרים ושירותים שיאפשרו גלישה בטוחה יותר ללקוחות בבית. אנחנו מאמינים שזהו הכיוון שאליו יצעד שוק האינטרנט כולו".

שירות ה- Cyber Wall יעלה 10.90 שקלים לחודש וניתן להצטרף אליו במוקדי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים