מה אהבנו לקנות ב-eBay ב-2015?

כמה מוצרים קנינו ב-eBay בשנה החולפת? באילו תחומים? ומהם המותגים שהכי אהבנו? אתר המסחר הפופולרי מפרסם כמה נתונים מעניינים במיוחד על הקונים הישראליים

קונים ברשת? פרטי כרטיס האשראי שלכם בסכנה. צילום אילוסטרציה: BigStock

כל ישראלי קנה ב-2015 שני מוצרים ב-eBay. זאת, בהתבסס על העובדה שפורסמה על ידי האתר עצמו שלפיה מספר המוצרים שנקנו עמד על יותר מ-16 מיליון, ועל כך שמספר אזרחי ישראל עומד על כ-8.3 מיליון. אם לוקחים בחשבון רק את הישראלים בני 18 ומעלה מגיעים למסקנה שכל אחד מהם קנה במהלך השנה החולפת שלושה מוצרים באתר המסחר הפופולרי.

עוד מראים הנתונים שמספר המוצרים הממוצע שקנה הישראלי הממוצע ב-eBay ב-2015 גדול מ-21% מאשר המספר ב-2014. למעשה, בכל שתי שניות רוכש ישראלי מוצר באתר.

מה אנחנו אוהבים לקנות אונליין? על פי הנתונים, בעיקר מכשירים ניידים וחלקים לסלולר (קרוב ל-3.5 מיליון יחידות), פריטי ביגוד והנעלה (כמעט 2.5 מיליון) ומוצרים לבית ולגן (כשני מיליון). התחום האחרון אף היה הצומח ביותר בשנה החולפת, עם זינוק של 57%. אחריו ברשימה מוצרי הבריאות והטיפוח, שעלו ב-52%.

השעונים החכמים עברו את שעוני היד

המספרים ש-eBay פרסמה מעידים על הבולטות של הרחפנים, שבאה לידי ביטוי גם בתערוכת CES, שננעלה לפני ימים אחדים בלאס וגאס. הישראלים קנו ב-2015 יותר מ-450 רחפנים עם מצלמות – זינוק של 650% לעומת השנה שעברה. עוד מוצר מתפתח, השעונים החכמים, זינק ב-400% ליותר מ-21 אלף יחידות. הוא עלה על מספר שעוני היד שנקנו השנה, שלא עבר את ה-20 אלף יחידות. מפתיע יותר לקרוא שרכישות המחשבים הנייחים עלו השנה ב-230% ל-3,000.

השעונים החכמים פופולריים בקרב הקונים הישראליים ב-eBay. צילום אילוסטרציה: BigStock

השעונים החכמים פופולריים בקרב הקונים הישראליים ב-eBay. צילום אילוסטרציה: BigStock

מוצרים פופולריים נוספים הם שרשראות ותליונים – עם יותר מ-20 אלף יחידות שנקנו בכל חודש, עגילים, שמלות, מברשות שיניים חשמליות, כריות אמוג'י, כלי מטבח ומוצרי תינוקות וילדים.

שעון בכמעט חצי מיליון דולר

מהם המוצרים היקרים ביותר שישראלים קנו ב-eBay בשנה החולפת? ראשון ברשימה הוא שעון יוקרתי של ריצ'רד מיל, שנרכש ב-437 אלף דולר. אחריו מכונית פרארי 2dr Coupe ב-325 אלף ושלישית נמצאת מכונית יוקרה נוספת – רולס רויס פנטום 4DR SDN, שנרכשה תמורת 278 אלף דולר.

כפי שניתן היה לצפות, יותר ויותר ישראלים קנו ב-2015 מהמובייל: מספר הרכישות מהסלולר זינק ב-62% ותפס נתח נכבד, של 36%, מכלל הרכישות באתר. בכל שש שניות מבוצעת רכישה ב-eBay באמצעות מכשיר נייד. 47% מהרוכשים במובייל עשו זאת באמצעות מכשירי אנדרואיד (Android) ושליש דרך iPhone.

איזה מותג סמארטפונים הכי פופולרי – אתם שואלים? התשובה היא סמסונג (Samsung), עם 20 אלף פריטים, כשלאחר מכן אפל (Apple) עם 18 אלף (מתוכם 4,000 מכשירי iPhone 6) והרחק מאחור נמצאת LG עם 8,000 מכשירים בלבד.

מבין השעונים החכמים הממותגים, הישראלים שרכשו ב-eBay הכי אהבו השנה את אלה של LG, סמסונג, שיאומי (Xiaomi) ואפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים