One1 נכנסת לענן: השיקה את One1Cloud

המיזם החדש, פרי שיתוף פעולה עם טריפל סי, יספק שירותים ופתרונות ענן לפי דרישה, הן ללקוחות One1 והן לארגונים שאינם נמנים עליהם

ממשלה בעננים. צילום אילוסטרציה: BigStock

קבוצת One1 הודיעה היום (ד') על כניסתה לשוק שירותי הענן עם השקת One1Cloud – ספקית שירותי מחשוב ענן בשיתוף עם טריפל סי. One1Cloud תספק שירותים ופתרונות ענן לפי דרישה, הן ללקוחותיה הקיימים והן לארגונים שאינם נמנים עליהם. השירותים יתבססו על הדטה סנטר של טריפל סי, עם זמן תגובה קצר ומערך תמיכה בעברית של One1.

מהקבוצה נמסר כי השירותים ניתנים לרכישה מידית בחנות וירטואלית, המנגישה את שירותי הענן ללקוחות באופן מהיר, אינטואיטיבי ונוח לצריכה ולמעקב. כך מתאפשרת ללקוח שליטה בשירותים שהוא צורך ואפשרות להרחיב או לצמצם אותם בכל רגע נתון, בשיטת "Pay as you grow".

שלום דיין, סמנכ"ל מכירות בחטיבת התשתיות והחומרה של One1, אמר כי "השירות של One1Cloud ישולב עם השירותים ופתרונות המחשוב הקיימים של One1 בתחומי התוכנה, החומרה, הטכנולוגיה והפרויקטים".

בן נחום, מנהל מערכות הענן בטריפל סי, ציין כי "שיתוף הפעולה עם One1 מאפשר להתמקד בלקוחות במקום לדאוג לתשתיות וזמינות. קבוצת One1 יכולה להגיע למסה קריטית של לקוחות בענן ולשרתם לאורך זמן במערכת זו. אנחנו צופים עבודה משותפת ארוכת טווח".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דורון

    למה... למה השרתים והוירטואליים כאלו יקרים בישראל ?? למה על אותו שרת אני צריך לשלם 130 שקלים כאן (לא זכור אם כולל או לא כולל מע"מ) כאשר בחול (OVH / Digital Ocean) אני אשלם בין 5 ל-10 דולר לחודש (ועל זה אין לי מע"מ)... ועוד אקבל אחסון SSD שהוכיח את עצמו ?...

אירועים קרובים