מיקרוסופט רוכשת את Talko של ריי אוזי לחיזוק סקייפ

בהודעה בבלוג של החברה כתב הצוות כי הצלחת יצירת יישום הודעות לצרכנים היא בינארית - יש חברות שיכולות להשיק מוצר פופולרי שזוכה לאימוץ נרחב וממריא מיד, בעוד שאחרות נסחפות לתוך חור שחור ● Talko הייתה במסלול האחרון, ולכן בחרה לצאת מהעסק העצמאי

עכשיו חלק מהמשפחה. Talko

בניית אפליקציית מסרים מיידיים פופולרית זו משימה קשה, ו-Talko התייאשה וירדה מהעניין סופית. החברה הודיעה אתמול (ב') כי היא נמכרה למיקרוסופט (Microsoft), אשר תגלגל את הטכנולוגיה ואת הצוות של Talko לסקייפ (Skype). השירותים של Talko יסתיימו במהלך 2016.

בהודעה בבלוג של החברה כתב צוות Talko כי הצלחת יצירת יישום הודעות לצרכנים היא בינארית – יש חברות שיכולות להשיק מוצר פופולרי שזוכה לאימוץ נרחב וממריא מיד, בעוד שאחרות נסחפות לתוך חור שחור. Talko הייתה במסלול האחרון, ולכן בחרה לצאת מהעסק העצמאי ולעבוד עם מיקרוסופט.

"בזכות הערך הרב וההנאה שהדבר סיפק, ההאזנה של הצוות וההתמדה שלו, Talko הייתה במידה רבה בדרך להגשמת תשוקות", כתבה החברה, "אבל אנחנו נמצאים בתעשייה כדי שתהיה למעשינו השפעה אמיתית ורבה, ולכן הגיע זמן לשינוי".

הטכנולוגיה תקבל טוויסט

התנאים הכספיים של העסקה לא נמסרו, אבל כבר ידוע כי הטכנולוגיה של Talko תקבל טוויסט ותשמש לשיפור הסקייפ של מיקרוסופט והסקייפ למוצרי התקשורת העסקית. השירות עצמו יסיים את פעולתו במרץ 2016. עד אז יוכלו המשתמשים להוריד אל מחשביהם את התכנים של שיחותיהם הפרטיות מהעבר, כולל הודעות קוליות וכתובות וכן תמונות.

זאת הפעם השנייה שמיקרוסופט רוכשת סטארט-אפ של ריי אוזי, שאת חברתו האחרונה, Groove Networks, אספה לחיקה בשנת 2005. כמו Talko, גם חברה זו התמחתה בכלים לייעול, שהתמזגו לתוך SharePoint ו-OneDrive. בזמנו צורף אוזי לסגל מיקרוסופט כאחד מבכירי הצוות הטכני, ובמהרה קודם לעמדה של ארכיטקט תוכנה ראשי, לפני שעזב את החברה בשנת 2010 כדי להקים את Talko. אלא שהפעם אוזי לא יצורף מחדש למיקרוסופט עם רכישת החברה שלו עצמו.

רכישת Talko היא השנייה שעליה מדווחת מיקרוסופט בארבעת הימים האחרונים, ונחשבת כעוד רכישת-מפתח שמצטרפת לכלים הפרודוקטיביים של הענקית מרדמונד. Talko חוברת לרשימה המכובדת של הרכישות האחרות של הענקית בשנה החולפת, כולל רכישת החברות שנמצאות מאחורי Wunderlist ו-Sunrise Calendar.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים