טלדור תקשורת גלסהאוס הטמיעה שירותי טלפוניה וקונטקט סנטר בענן בעיריית תל אביב

הפרויקט הוטמע בין היתר במתחמי גני ילדים ובתי ספר בעיר ● הוא מאפשר ניהול מרכזי לכלל האתרים של הלקוח, וכולל הטמעה של תכונות חדשות למערכות הארגון

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

טלדור תקשורת גלאסהאוס הטמיעה שירות טלפוניה וקונטקט סנטר בענן עבור עיריית תל אביב-יפו, בין היתר בגנים ובבתי ספר בעיר, בפרויקט שהסתיים באחרונה. הפרויקט זכה היום (ד') בפרס בתחרות IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים.

על פי החברה, הפתרון מאפשר ניהול מרכזי לכלל האתרים של הלקוח, וכולל הטמעה של תכונות חדשות למערכות הארגון, ללא רכש חומרה וללא דאגה לקבלת עדכוני גרסאות ותחזוקה שוטפת. מדובר בפתרון דינמי וגמיש, שמאפשר חסכון בשטח ובחשמל ומתן מענה זריז לאתגרים העולים אצל הלקוח, ומקנה יכולת תמחור על פי שימוש בפועל.

פתרון הענן מבוסס על טכנולוגיה של אלקטל-לוסנט (Alcatel Lucent), ובכלל זה רכיבים אפליקטיביים וקונטקט סנטר. טלדור הוסיפה לו פיתוחי אפליקציות משלימות לעולם מוקדי השירות, המותאמות לצרכי הלקוח. בין היתר, ניתן להפעיל אפליקציית שירותים על גבי התקנים חכמים, כמו טלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים ניידים. ממשק זה מאפשר נוכחות וזמינות גם כשהעובד נמצא מחוץ לארגון – וכל זאת בצורה מאובטחת.

הפרויקט בעיריית תל אביב-יפו מצטרף להתקנות שביצעה טלדור תקשורת בחברות כגון צח ביטוחים, פוינטר והפול.

טירן לוי, מנכ"ל תקשורת גלאסהאוס בטלדור, אמר כי "הפרויקט בעיריית תל אביב הוא צעד נוסף בהפיכת טלדור תקשורת לשחקן משמעותי בתחומים של פתרונות מבוססי ענן. הוא מביא ערך מוסף וחסכון רב במשאבים, ומעלה את היעילות והפריון העסקי".

ערן טרויצה, סגן מנהל אגף המחשוב בעירייה, ציין כי "מדובר בפרויקט מאתגר ומורכב טכנולוגית, המאפשר מימוש יעיל וקל של טלפוניה מתקדמת בקבוצות גני ילדים ובתי ספר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים