סלקום ופלאפון מגיבות למבצע של גולן טלקום

לאחר שגולן השיקה חבילות מוזלות בשבוע שעבר, עושות זאת שתי החברות הוותיקות ● עם זאת, המחירים של סלקום ופלאפון גבוהים מאלה של המתחרה ● פרטנר כבר מציעה חבילה מוזלת דרך 012-מובייל

מגיבות לחברה הצעירה. חברות הסלולר הוותיקות

גם כשהמשך קיומה תלוי על חוט השערה, גולן טלקום ממשיכה לגרום למפעילות הסלולר הגדולות והוותיקות להגיב ולא ליזום. סלקום ופלאפון החלו להציע חבילות מוזלות – בעקבות המבצעים עליהם הודיעה גולן בשבוע שעבר.

גולן השיקה חבילת סלולר, כולל גלישה בנפח 10 ג'יגה-בייט ושיחות ליעדים בחו"ל, תמורת 29 שקלים לחודש למנוי ראשון ו-19 שקלים לחודש לכל מנוי משפחתי נוסף, עד חמישה מנויים נוספים.

סלקום ופלאפון מציעות בתגובה, רק למתקשרים למוקדי השירות שלהן, חבילות במחיר של 49 שקלים לחודש עבור המנוי הראשון ו-39 שקלים לחודש עבור מנוי שני. החבילות הללו כוללות שיחות, הודעות וגלישה בנפח חמישה ג'יגה-בייט למשך שנה.

פרטנר מתחרה מול המחירים הנמוכים האלה באמצעות 012-מובייל והציעה חבילות של 50 שקלים לחודש, הכוללות שיחות, הודעות, גלישה בנפח חמישה ג'יגה-בייט ו-500 דקות שיחה ליעדים בחו"ל למשך שנה, ועוד 10 ג'יגה-בייט למשך החודשיים הראשונים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דברה

    זה לא נכון. התקשרתי לסלקום להוזיל את החבילה שלי ואין להם את זה אלה אם כן את רוכשת מכשיר. ואם את רוצה שיחות לחול את צריכה לשלם עוד 10 שקלים לחודש!!! אז עדיף ללכת עם גולן אם רוצים חבילה זולה יותר.

אירועים קרובים