"נודניק" חדש: הפעם של גוגל

החברה הוסיפה ל-Google Calendar אפשרות ליצור תזכורות שלא יניחו לכם עד שתבצעו את מה שהבטחתם לעצמכם, ויעזרו לכם לא להתחמק מהמחויבויות שכל מה שקיוויתם לו זה להתחמק מהן

רוצה להיות חלק מחייכם. Google Calendar

גוגל (Google) הוסיפה לתוכנת לוח השנה שלה, Google Calendar, אפשרות ליצור תזכורות, והאפליקציה תנדנד לכם לעשות את כל הסידורים שאתם חייבים לעשות אך עדיין לא הספקתם, ותציע לכם לבצעם במהלך במהלך היום.

מי שיוסיף תזכורת ללוח השנה שלו, לא ייפטר ממנה עד שישלים את המשימה (או ימחק את אותה). יצירת תזכורת אף מאפשרת למשוך מידע מחשבון גוגל של המשתמש, כך שאם התזכורת היא להתקשר לאדם מסוים השמור באנשי הקשר, יצטרף לתזכורת גם מספר הטלפון של אותו אדם, או מידע אחר, כמו למשל משימה של "אריזת מזוודה לניו יורק" – תופיע עם הצגת מזג האוויר הצפוי בניו יורק.

התוספת החדשה מאפשרת למשתמשים לראות במקום אחד – לוח השנה – גם אירועים וגם משימות ולעקוב אחריהם בקלות.

גוגל משלבת בתוך התזכורות מידע משירותים נוספים שלה, כך שתזכורות שנוצרו בשירותי Keep, Now או Inbox של גוגל, יופיעו גם הן באפליקציית לוח השנה, וכל השירותים יסתנכרנו ביניהם.

שילוב השירותים האלה משמעותו שהמשתמשים יכולים ליצור תזכורות באמצעות קול בעזרת שירות Now, או בעת שהם סוקרים את סדר היום, ולסמן אותם כדברים שהושלמו בשעת בדיקת המיילים.

התכונה החדשה נוספה קודם לאפליקציית Google Calendar ל-iOS ולאנדרואיד, ובהמשך גם ליישומים באינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים