כלכלת האפליקציות, ניהול אג'ילי ומיינפריים – במרכז הכנס השנתי של CA

יותר מ-450 מושבים יתקיימו בכנס CA World 2015, שיתקיים בשבוע הבא בלאס וגאס ● סקירת הנושאים ועיקר המשתתפים

10/11/2015 12:18
כנס CA World 2015

CA World 2015, האירוע השנתי של CA Technologies, שיתקיים ב-16-20 בנובמבר בלאס וגאס, יכלול יותר מ-450 מושבים. במוקד הכנס תעמוד כלכלת האפליקציות ויוצגו חידושים, סיפורי לקוחות וסקירות שונות בשורה של תחומים, ובהם אבטחת מידע, ניהול אג'ילי, מחשבי מיינפריים ו-DevOps. בצמוד לכנס יתקיימו אירועים שונים ובהם תערוכה של שותפים עסקיים והופעות של הזמרת שריל קרואו.

CA Technologies מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, וכפי שכבר פורסם באנשים ומחשבים, תגיע לכנס משלחת של כ-20 איש מישראל. היא תכלול מנהלים בכירים משורה של חברות, בהן חילן, בנק הפועלים, פלאפון, פלייטיקה, אל על, אמדוקס, בינת, אמת מיחשוב וכמובן – נס ישראל ו-NessPRO.

מה במסלולים השונים?

במסלול שיעסוק בכלכלת האפליקציות יוכלו המשתתפים ללמוד כיצד הטכנולוגיה משנה ענפים שונים כגון קמעונות, פיננסים ובריאות. המנהל הטכנולוגי הראשי של CA, אוטו ברקס, והאנליסט טוני לוק מ-Freeform Dynamics יסקרו דרכים שונות ליישום בתחום. מרצים נוספים במסלול זה יהיו, בין השאר, רון ג'ונסון, מייסד ומנכ"ל Enjoy; מייקל קאופמן, ממייסדי Flux Factory; אלן פלאוור, המנהל הטכנולוגי הראשי של HCL Technologies; ואדיטיה סאסטרי, מנכ"ל Cognizant Technology Solutions.

בתחום אבטחת המידע ייסקרו דרכים ופתרונות של CA המאפשרים להגן על הארגון מפני איומים חיצוניים ופנימיים, ובו זמנית תקשורת טובה עם הלקוחות וגישה נוחה למידע מצד העובדים והשותפים. אחת ההרצאות המרכזיות במושב זה תהיה של אבי כוכבא, המשנה למנכ"ל ומנמ"ר בנק הפועלים, שידבר על אבטחת שירותי הבנקאות הדיגיטלית בבנק. מרצים נוספים יהיו, בין היתר, סטיב גאריפו, מנהל פתרונות הלקוחות בבנק Societe Generale; שריל סודרסרום, הטכנולוגית הראשית של HP לתחום אבטחת ארגונים; אנדראס שר, האנליסט הראשי של פורסטר (Forrester) לתחום אבטחת המידע וניהול הסיכונים; וג'ייסון קוק, סגן נשיא לאבטחת מידע בבריטיש טלקום אמריקה (British Telecom America).

אסטרטגיית המוצרים, מפות הדרכים והפתרונות של CA בתחום הניהול האג'ילי ייסקרו אף הם באירוע. בין השאר תרצה האנליסטית הבכירה מרגו ויסיטיישיון מפורסטר על המגמות והפרקטיקות השונות המסייעות להגיע לזריזות עסקית. בנוסף, יספרו לקוחות החברה כיצד יישמו את הפתרונות, בהם מתיו מורגן, מנהל פורטפוליו ה-IT של קבוצת United Health; ג'ון מרטין, הארכיטקט הראשי של CenturyLink; שיין שאלט, מנהל פרויקטים בכיר מבנק וואלס פארגו (Wells Fargo); ואוליביה מנארד, מנהלת הפיקוח על הוראות הכושר האווירי בחברת התעופה דלתא (Delta).

עולם ה-DevOps יזכה אף הוא לכיסוי נרחב בכנס. המשתתפים יוכלו ללמוד כיצד להביא לשוק במהירות יישומים ושירותים ותוך כדי כך להבטיח חוויית משתמש מושלמת בתשתית ענן או דטה סנטר. ייסקרו שיטות עבודה מומלצות ל-DevOps, בדיקות וניהול API, שחרור אפליקציות, ניהול ביצועים ועוד. בין נציגי הלקוחות שיציגו כיצד יישמו פתרונות בתחום זה יהיו ג'וזף בטלר, מנהל שירותי האינטגרציה הגלובליים ב-DHL; צ'רלס נטלס, מנהל התמיכה התפעולית בתחום ה-IT ב-ווסטרן יוניון (Western Union); קריסטין רייס, מנהלת הפיתוח העסקי בקבוצת פלטפורמות הרשתות של אינטל (Intel); ונורמן וול, מנהל בכיר בתחום הנדסת האיכות באמריקן איירליינס (American Airlines).

גם מקומו של המיינפריים בעידן כלכלת האפליקציות לא ייפקד. המשתתפים יוכלו לגלות כיצד ניתן לקשר את ההתקנים הניידים למיינפריים וליצור גמישות וערך חדשים ברחבי התשתית. במהלך הכנס יימסרו סקירות מקיפות על פתרונות CA לתחום בכל הקשור לניהול אבטחה ונתונים, אוטומציה של עומסי עבודה, פיתוח יישומים וניהול Big Data. האנליסט גארי ברנט ישוחח על המיינפריים בעידן כלכלת האפליקציות. בין השאר יחלקו לקוחות CA עם המשתתפים את ניסיונם בתחום זה, וביניהם דריק פרסיבל, מתכנת מערכות בכיר בבנק לוידס; ראבי ונקאטאקרישנן, מנהל קונפיגורציה וסביבה ב-וריזון (Verizon); מתיו מאסי, מנהל תחום המיינפרייים בממשל של מדינת אורגון בארצות הברית; וטום פוסיבל, ארכיטקט ב-Nationwide Insurance.

CA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים