השבוע ב-Kickstarter: מהפכת המזוודות והארנק שיציל אתכם מסבל

רוצים להכיר את ההפתעות החדשות בשוק? בא לכם להשקיע לפני כולם במה שהולך להיות העתיד? מדור חדש מציג לכם את הפרויקטים הכי חמים של פלטפורמת מימון ההמונים, ואם השתכנעתם - פרגנו ותהיו חלק ממה שישנה את העולם

כל מה שנוצץ. Kickstarter

אתם יודעים שהדבר הבא הוא נכון: לסחוב מזודות, או באופן כללי את כל המטען שלנו, משמעותו לגרור אותן. אי שם בשנת 1596, המונח "luggage" נטבע מהמילה "lug" שפירושה "לגרור". באופן מפתיע, 400 שנים מאוחר יותר, רובנו עדיין סוחבים את התיקים שלנו. ה-Rollaboards או הטרולי לעתיד, פותחו בשנת 1980, אבל הגלגלים הקטנים שלהם, אפילו שהוכנס בהם שיפור, עדיין לא עשו הרבה כדי להפוך תיק לקל יותר.

G-RO מנסה להציל את המצב. מדובר בתיק הראשון בעולם בקטגוריה חדשה לגמרי: זהו תיק שתוכנן במיוחד כדי ללוות אנשים שבאופן יומיומי נמצאים בנסיעות על קווי תנועה כאלה או ואחרים, בין אם מדובר בנסיעה סביב הרחוב או ברחבי העולם.

כולנו יודעים כי נסיעה יכולה להיות מטרד. ככל שעושים את זה, כך זה יותר מעייף ומתסכל. כדי להגיע ממקום למקום, רבים מדי מאיתנו תלויים בכל מיני תיקי נשיאה, ציוד טיולים ואביזרי נסיעות.

ה-G-RO הוא סוג חדש של תיק מוצלב: מצד אחד הוא מעוצב להיות מספיק גדול כדי לקחת אותו לטיול בן שבוע, אך יחד עם זאת הוא עדיין עמיד וקל מספיק כדי להשתמש בו לנסיעות יומיות.

מזוודות טרולי הן בגדול קופסא על גלגלים. אך הגלגלים הקטנים שלהן נשברים לעתים קרובות יותר, הן נוסעות לא בקלות על משטחים בעלי בליטות ומאבדות יציבות במהירות. כמו כן איכות העיצוב יורדת עקב עודף מסמרים וברגים והן דורשות יותר חלקים כדי להרכיבן. בנוסף הן מפחיתות את הנפח הזמין ולעתים קרובות גם גורמות למשקעים ופינות מביכות בחלל הפנימי. יותר מדי בעיות, לא?

אבל ב-G-RO, מרכז הכובד של המטען קרוב יותר למרכז של הגלגלים; הגלגלים הגדולים עובדים הרבה יותר טוב על כל תנאי שטח, וגולשים ללא מאמץ על משטחים חלקים. המזוודה והגלגלים עובדים באופן אינטגרלי ומחזקים זה את זה, יש יותר שטח פנים מאשר תיקים אחרים בעלי משקל ונפח דומים, ובואו נודה בזה – איכות המוצר היא פועל יוצא של עיצובו, ועיצוב הגלגלים עצמו אומר שמדובר בעיצוב חכם.

שיק וחכם, מה צריך יותר מזה בבן זוג? זאת אומרת, מזוודה. G-RO

שיק וחכם, מה צריך יותר מזה בבן זוג? זאת אומרת, מזוודה. G-RO

ה-G-RO בעל ידית אלומיניום חזקה בעלת כמה דרגות משיכה, המגיעה עד לאורך של 15 סנטימטר, מה שיעיל מאוד עבור אנשים גבוהים. בנוסף ל- G-RO עמדה מובנית לטאבלט ותחנת טעינה עם שתי יציאות USB.

מלבד כל אלה, עיצוב הבטן הקמור של G-RO מבטיח שהתיק לא יגרד את הקרקע. בקיצור המזוודה המושלמת או מה?

הפרויקט ביקש לגייס 125 אלף דולר. נותרו לו עוד 36 ימים והוא עומד כעת על 1,181,865 דולר. עושה רושם שדי הצליח לו.

אם בא לכם על ה- G-RO, תיאלצו להיפרד מ-294 דולר כולל משלוח.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

DAX – הארנק עם הטריק שיציל אתכם מעינוי אחזקת הכרטיסים.

כולנו שונאים ארנקים מפוצצים ומנופחים שבקושי יוצאים מכיס המכנסיים. אבל אם יש משהו שאנחנו עוד יותר שונאים, זה את הכרטיסים בתוך כיסי הארנק, שלא משנה כמה ננסה להוציא אותם וכמה נחשוב על טריקים מעולם הסבתות (להרטיב את האצבע וכד') הם עדיין לא ייצאו משם בקלות או ללא מאבק.

והנה הגיעו להם חבר'ה נחמדים עם הצעה מאוד מגניבה. נכון, זה לא מעיף את גלגלי העיניים שלנו החוצה, אבל לפעמים הדברים הכי פשוטים הם דווקא הכי יעילים. מה שהם גילו הוא שלמרות כל הפיתוחים והאפליקציות שמשנות את חיינו, דווקא בכל הקשור לארנק, דבר לא באמת התקדם. למעשה, רבים מהארנקים המודרניים מנסים לדחוס את כל הכרטיסים לתא אחד למען הרזון, מה שהופך את החוויה עוד יותר כואבת כשמנסים לשלוף כרטיסים.

DAX הוא ארנק עם לשונית משיכה. מושכים את הלשונית ורואים את כל הכרטיסים שלכם פרושים לפניכם, והכל במגוון צבעים משגע.

DAX מחזיק עד חמישה כרטיסים בתא המרכזי שלו. ולאלה שמחזיקים הרבה יותר מחמישה, לא לדאוג. יש ל-DAX חריץ נוסף שימושי מאחור. כמו כן, ללשונית המשיכה יש הצמד מגנטי משובץ שמאבטח את הכרטיסים שלכם.

צבעוני, דקיק, ומשמח. DAX

צבעוני, דקיק, ומשמח. DAX

DAX בנוי מבד משובח ומיוחד המיועד במקור לשימוש תעשייתי. הוא מאוד עמיד ודוחה מים. והכי חשוב, נראה נהדר ומרגיש מדהים ביד. לפחות כך מבטיחים.

הסכום אותו ביקשו לממן הוא 4,000 דולר בסך הכל, ובינתיים כאשר 27 ימים עוד לפניו, הפרויקט עומד כבר על 13,600 דולר. אז אם בא לכם על ארנק כיפי, נוח ולא מייאש, הוא יעלה לכם כ-40 דולר כולל משלוח.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים