אלי וויימן, אוטומציה החדשה: "רוב האנשים רוצים לגור בעיר; מישהו צריך לנהל את זה"

"המנמ"ר הוא חלק אינטגרלי מהעיר החכמה וביכולתו לגרום לפרויקטים עתירי משקל בתחום לקרות", אמר וויימן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה

אלי וויימן, סמנכ"ל שיווק ומכירות באוטומציה החדשה. צילום: קובי קנטור

"רוב האנשים רוצים לגור בעיר: על פי התחזיות והמחקרים, עד 2050 יהיו 64% מהעולם המתפתח ו-85% מהעולם המפותח מעוירים. מישהו צריך לנהל את זה", כך אמר אלי וויימן, סמנכ"ל שיווק ומכירות באוטומציה החדשה.

וויימן דיבר במסגרת כנס IT מוניציפאלי 2015, שנערך אתמול (ב'), בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. השתתפו בו מאות מקצועני IT מהרשויות המקומיות ומומחים נוספים, והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי וויימן, "המנמ"ר הוא חלק אינטגרלי מהעיר החכמה והוא אמור להביא למקבלי ההחלטות את החזון שלה. ביכולתו לגרום לפרויקטים עתירי משקל בתחום לקרות. מלבד קבלת החלטות, המנמ"ר נדרש לבצע את התוכניות, לבחור את הכלים המתאימים ולבצע את המשימות המוטלות עליו".

"בעתיד, המנהלים בעירייה יוכלו לקבל תמונת מצב לגבי מה שקורה בעיר בכל מיני היבטים, כשהחיישנים ידברו עם מערכות המידע, היושבות בענן של אוטומציה חדשה. אם יש תקלה במפעל באזור, ניתן יהיה לשלוח הודעות על כך לתושבים, וראש העיר יוכל לקבל תמונת מצב מלאה ולצאת לשטח", ציין וויימן.

"על ה-IT להתגייס לטובת העיר החכמה"

הוא אמר כי "יש הגדרות רבות לעיר חכמה. אחת מהן היא שבערים שכאלה, מערכות המידע מדברות זו עם זו. ה-IT העירוני צריך לשפר את קבלת ההחלטות ולנהל טוב יותר את משאיות הזבל, למשל, לטובת חסכון ושיתוף פעולה ומידע בצורה יעילה ואפקטיבית עם התושבים".

"בעיר החכמה יש שירותים המשלימים ומוסיפים ערך לשירותי הליבה, דוגמת מערכות הגביה והחינוך", הוסיף. "אלא שבעוד 10 שנים, מערכות הליבה יהיו רק חלק קטן מכלל הסיפור של עיר חכמה. זה קורה בין השאר כי הטכנולוגיה משתנה – יש ענן לצד הדטה סנטר; קיימת דרישה הולכת וגוברת מהתושבים לשירותים חדשניים; ודרישה זהה מגיעה גם מצד מקבלי ההחלטות ברשויות המקומיות. המטרה היא לספק שירותי עיר חכמה בכל מרחב התחומים העירוני".

וויימן סיים בציינו כי "אוטומציה החדשה מספקת פלטפורמה של עיר חכמה בשם + City CRM. היא מבוססת על פלטפורמת ה-CRM של מיקרוסופט, Microsoft Dynamics CRM 2015. מדובר בפתרון כולל ואינטגרטיבי לניהול התושב ברשות המקומית, עם ראיית התושב 360 מעלות, אינטגרציה מלאה עם מערכות תפעוליות ויצירת ממשקים. כל המוצרים ניתנים לצריכה במודל תוכנה כשירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים