מיהו הגבר המושלם?

לצערנו, תמיד נמצא מתישהו את הרגע בו לא נהיה מרוצים ממה שמשתקף מולנו במראה, הרבה בזכות עולם הפרסום ● רשת Dressmann מנסה להעביר לנו מסר אחר ● מדור חדש מביא לכם את הסרטונים החמים ברשת ● צפו ותהנו

תחליטו, ותהיו. הגבר המושלם של Dressmann

תשאלו את עצמכם את השאלה הבאה: כשאתם מביטים במראה, את מי אתם רואים? האם את אותו דוגמן שמפרסם את הבגד שאתם כל כך חושקים בו, כי אם הפריט נראה עליו טוב אין מצב שזה לא יישב טוב גם עליכם? או שמישהו סטנדרטי הרבה יותר – עם שיזוף לא "וואו", עם Love Handles בצדדים תופסים קצת יותר מדי מקום בתוך החולצה ומפרצים בשיער טיפה מתרחבים, כזה שהגובה 1.80 מטר נוטה אצלו ל-1.72 ושהחיוך שלו הוא לא בדיוק פרסומת למשחת שיניים?

אני רק יכול להניח שהמחשבה הקדמונית בעולם הפרסום היא שגם אנחנו, ה-"פשוטים", יכולים להיראות כמו אותו אל יווני כזה או אחר אם רק נחלוק את אותו המוצר. אבל בסופו של יום – מציאות לחוד ופנטזיות לחוד, בייחוד כיום, כשהרשתות החברתיות, בצער רב, מגדירות אותנו לעיתים יותר ממה שרצינו, דואגות להשוות אותנו לכל דבר שזז ובעיקר לא חוסכות מאיתנו את המידע, הביקורת והמראה הלא תמיד נעימה.

אז מה זה אומר? שאנחנו צריכים להתחבא ולהתבייש במי שאנחנו? ובכן, בזמן שיש מותגים חסרי בושה, שאין להם כלל בעיה להגדיר ולמסגר את המוצרים שלהם תחת קטגוריות "נעורים בלבד" או "לא מעל למשקל (עודף) מסוים", Dressmann שוברת את המוסכמות.

הרשת החליטה שהתחתונים שהיא מייצרת מיועדים לגבר המושלם. מנחשים מיהו הגבר המושלם? התשובה אולי קיטשית אבל שווה את זה – כל אחד שנמצא בתוך התחתונים. פשוט כי הם נראים פרפקט על כל מי שמרגיש שהוא לא פחות מכל אחד אחר. ואת המסר הזה הם העבירו בפרסומת נפלאה, מלווה בקאבר ללהיט הנצחי של בילי ג'ואל, Just the Way You Are.

שווה צפייה. אפילו כמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים