גוגל והניו-יורק טיימס הודיעו על פרויקט מציאות מדומה

מנויי העיתון החשוב בעולם יקבלו את ערכת ה-Google Cardboard, קרטון שמדמה את הצפייה בסמארטפון ל-VR ● המיזם ייצא לדרך בחודש הבא עם השקת סרט ייעודי על ילדים פליטים ● "נוכל לשפוך אור על אחד המשברים החמורים בתקופתינו", אמר עורך הניו-יורק טיימס

Google Cardboard

הניו יורק-טיימס (New York Times) הודיע על פרויקט משותף וראשון מסוגו עם גוגל (Google) בנושא מציאות מדומה. במסגרת הפרויקט, יחלק אחד העיתונים החשובים בעולם יותר ממיליון פריטים של Google Cardboard למינויו.

Google Cardboard הוא למעשה ערכה שמתקפלת לצורת משקפיים שבאמצעותם צופים במכשיר הנייד, שהופכים למעשה את הסמארטפון למשקפי מציאות מדומה. המיזם השאפתני נחשף בכנס המפתחים של ענקית הטכנולוגיה בשנה שעברה.

במסגרת שיתוף הפעולה יפרסם העיתון סרט מציאות מדומה, ששמו "העקור" (The Displaced), על ילדים שהפכו לפליטים בשל מלחמות. מינויי העיתון יוכלו לראות את הסרט באמצעות ה-Google Cardboard, שיחולק ב-7 בנובמבר. יומיים קודם לכן ישיק העיתון אפליקציה ייעודית לצפייה במציאות מדומה. כמו כן, בהמשך צפויים לצאת סרטים נוספים שיספקו את אותה חוויית צפייה – שימוש ב-Google Cardboard, סמארטפון ואפליקציה מיוחדת, שבאמצעותם ניתן יהיה לצפות בסרטים.

דין באקט, העורך הראשי של הניו-יורק טיימס, מסר כי מדובר באבן דרך בעולם העיתונות. "נוכל לשפוך אור על אחד המשברים ההומניטריים הגדולים ביותר בתקופתינו", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים