יוטיוב מנסה להפוך את הסרטונים המוצגים בה למוכרים יותר

לקנות, לקנות לקנות - החברה תחנוך בקרוב אמצעי פרסום חדש העונה לשם Shopping ads, וזאת בניסיון להפוך את סרטוני הווידיאו המוצגים באתר ובאפליקציה הפופולריים ליותר קורצי-קניות ● מי אמר ללכת לסופר רעב?

מקום בצמרת. יוטיוב

בקרוב מאוד תגלו שכשאתם צופים בסרטון ביוטיוב (YouTube), לא רק שעליכם להילחם בריבוי הפרסומות אלא שכעת יהיו ניסיונות המכירה אפילו דרמתיים יותר – במהלך השימוש בה תוסיף יוטיוב אפשרות שתיקח את המשתמשים ישירות אל אתרי קניות לצורך השלמת המכירה, וכמובן גם מתוך הכוונה לאפשר לגולשים רכישת מוצרים נוספים. הפורמט החדש של הפרסומות ישוחרר בגרסה ניסיונית בסתיו הנוכחי, ויופץ באופן רחב יותר במהלך החודשים הקרובים.

כבר כיום מאפשרת יוטיוב למפרסמים בה להציג קישורים לאתריהם בתוך סרטוני הפרסומות, ואולם החידוש המדובר יאפשר גם הוספת כפתור click-to-buy שיספק דרך הגעה מהירה לאתר לצורך רכישות מתוך הווידיאו עצמו.

השירות החדש יכנס ליוטיוב במתכונת TrueView, שמשמעה שהפרסום יעלה כך שיאפשר למפרסמים לנצל אותו מבלי שיצטרכו לשלם עליו אלא לאחר לחיצה של הגולש. המודעות יופיעו כסימן קטן של האות i בפינה הימנית של הסרטונים, כשהקשה בודדת על האות תעלה כרטיסים המקושרים לנושא, ותספק למשתמשים אפשרות לגלול מטה ולדפדף בתמונות של הכרטיסים. בחירה בכרטיס אחד או יותר תיקח את הגולשים לאתר הקניות הרלוונטי.

מכיוון שבצפייה בסרטוני מכירות נלווים ביוטיוב חלה עלייה של כ-40% בשנה החולפת, עושה רושם שהחברה מתכוונת למנף את החשיפה הגבוהה כדי להפוך את שירותיה לכאלו המאפשרים ללקוחות לפרסם בה עם אפקטיביות גבוהה במיוחד. משמעות הדבר תהיה כנראה עוד הוצאות (מיותרות?) בעבור המשתמשים המתפתים, שבמקור רק רצו לצפות בקליפ אהוב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים