WatchGuard מקימה מרכז מכירות ותמיכה בישראל

המרכז, הפועל ביבנה, מונה בשלב הראשון 15 אנשי מכירות ותמיכה, ובכוונת הסניף המקומי לגייס אנשים נוספים

ליאור בנימין, מנהל המכירות של WatchGuard ישראל

חברת הסייבר WatchGuard האמריקנית, מקימה מרכז מכירות ותמיכה בישראל.

המרכז, הפועל ביבנה, מונה בשלב הראשון 15 אנשי מכירות ותמיכה, ובכוונת הסניף המקומי לגייס אנשים נוספים.

WatchGuard נוסדה ב-1996, מונה יותר מ-400 עובדים ומנוהלת מסיאטל שבמדינת וושינגטון. החברה מכרה כמיליון התקני סייבר ואבטחת מידע לעסקים ולארגונים ב-120 מדינות בעולם. WatchGuard ישראל החלה להפעיל חנות וירטואלית בכתובת watchguard-il.com ופתחה בקמפיין להשקת החברה בארץ.

לחברה יש קונסולה המאפשרת לכל עסק וארגון לנטר, לשלוט ולהגן על כל מה שמתרחש ברשת התקשורת שלו. הקונסולה מאפשרת לנהל את כל הטיפול באיומי הסייבר, להגדיר כללי אבטחת מידע של הארגון ולהכפיף כל פעילות ברשת לכללים אלה.

היצע ניהול האיומים האחוד, UTM, שלה כולל פיירוול, אנטי וירוס, אנטי ספאם, סינון כתובות אינטרנט חשודות (URL filtering), חסימת תוכן מזיק, סינון מנות תקשורת (packet filtering), מניעת חדירות לרשת (IPS), הגנה מפני חטיפה והצפנה של קבצים (ransomware), עצירת מתקפות סייבר ממוקדות (APT), הגנה מפני שימוש לא הולם ברשת (Reputation Enabled Defense), הגנה מפני דליפת מידע (DLP), שליטה ביותר מ-1,800 יישומים עסקיים ויישומי אינטרנט (application control), לצד שירותי תמיכה.

ליאור בנימין, מנהל המכירות של WatchGuard ישראל, אמר כי "נספק לכל עסק וארגון הגנה מכל איומי הסייבר ואבטחת המידע שיכולים להטריד אותו והגנה מפני מחירים גבוהים. נספק ציוד איכותי ביותר במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ביחס למתחרים, עם עדכוני תוכנה במחיר נמוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים