מארוול ממשיכה בקיצוצים ויוצאת לסבב פיטורים נוסף

קיצוץ זה יכלול גם את סגירת פעילותה בתחום בישראל, דבר היוביל לפיטוריהם של עוד כ-100 עובדים מעבר ל-100 שפוטרו מהמרכז לפני פחות משלושה חודשים

רכישת ענק בשוק יצרניות השבבים. מארוול

יצרנית השבבים מארוול (Marvell) ממשיכה במדיניות הקיצוצים שלה והיא מתכוונת לפטר עוד 17% ממצבת העובדים הגלובלית שלה שעומד על כ-7,000 עובדים. במהלך הזה מעריכה החברה כי תחסוך הוצאות של כ-170 מיליון דולר בשנה, והוא מורכב בעיקרו מצמצום קיצוני ביותר של פעילות החברה בתחום המובייל, עד כדי אפשרות לביטול מוחלט של פעילותה בתחום.

קיצוץ זה יכלול גם את סגירת פעילותה בתחום בישראל, מרכז הפיתוח בפתח תקווה, דבר היוביל לפיטוריהם של עוד כ-100 עובדים מעבר ל-100 שפוטרו מהמרכז לפני פחות משלושה חודשים. לאחר פיטורים אלו יישארו בחברה בישראל כ-700 עובדים לערך.

הסיבה העיקרית לצמצום הפעילות בתחום המובייל היא הירידה במכירות ובהכנסות של החברה ממגזר שוק זה. במחצית הראשונה של 2015 היא רשמה הכנסות של 122 מיליון דולר, ורווחים נקיים של 13 מליון דולר בלבד. מארוול מסרה כי היא מעדיפה לרכז את המאמצים שלה בתחומים רווחיים יותר, ובעיקר בתחום של האינטרנט של הדברים שבו היא הכריזה רק לפני כשבוע על הרחבת הפורטפוליו של המוצרים שהיא מציעה, במקביל להרחבת רשת השותפים שלה לפעילות בתחום.

מהלך הקיצוץ הנוכחי, שיושלם עד לסיום 2015, אמור לחסוך לחברה כבר השנה כ-200 מיליון בהוצאות.

בעקבות ההודעה על הקיצוץ הנוסף בעובדים, עלו מנויות החברה ביותר מ-7% ואף השיגו בשיא עלייה של 9.6% וזאת אחרי שבשנה האחרונה נרשמה ירידה של 38% בערך המניה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים