הסטארט-אפ הישראלי Otonomic חתם על הסכם אסטרטגי עם וריפון

במסגרת ההסכם תציע הענקית ללקוחותיה בישראל את הפלטפורמה של Otonomic ליצירת אתר אינטרנט בעברית בלחיצת כפתור

יואב צוקר, מנכ"ל Otonomic

חברת הסטארט- אפ הישראלית, Otonomic, אשר השיקה לפני כשנה בעולם את הפלטפורמה החדשנית ליצירת אתר אינטרנט על בסיס העמוד העסקי בפייסבוק (Facebook), מכריזה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם וריפון (VeriFone), השולטת בתחום מערכות תשלום מאובטחות ופיתוח והטמעה של טכנולוגיות תשלום מתקדמות.

במסגרת שיתוף הפעולה תציע וריפון ללקוחותיה בישראל את הפלטפורמה של Otonomic, להקמת אתר אינטרנט בלחיצת כפתור כהטבה לעסקים קטנים ובינוניים. וריפון היא כיום החברה המובילה בישראל במספר מסופי התשלום שהטמיעה ברשתות הקמעונאיות ובעסקים קטנים. מאז השקתה אשתקד הציעה Otonomic את שירותיה ברחבי העולם בשפה האנגלית, לאחרונה השיקה החברה את הפלטפורמה בעברית למשתמשים בישראל. נכון להיום היא מספקת פתרון עבור יותר מ-40 אלף משתמשים בעולם כולו.

הפלטפורמה של Otonomic משתמשת בתוכן של דפי הפייסבוק העסקיים כדי ליצור אתר אינטרנט מהוקצע המותאם למכשירים ניידים, אשר מתעדכן באופן אוטומטי בכל פעם שנוסף תוכן לעמוד הפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות.

פיתוח נוסף, שמשיק הסטארט-אפ היום הוא בניית אתר גם לאלו אשר אינם מחזיקים עמוד פייסבוק עסקי תוך שניות ספורות. על ידי מענה על מספר שאלות הקשורות לסוג העסק, האלגוריתם מתאים תבניות, תוכן ותמונות הרלוונטיות לכל עסק. כמו כן, החברה מספקת תמיכה מלאה בהקמת דף פייסבוק עסקי חדש והפעלתו זאת לצורך הקמת אתר אינטרנט בפלטפורמה של Otonomic.

יואב צוקר, מנכ"ל Otonomic, מסר כי "הפיתוח החדש בא לתת מענה לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, אשר אינם מחזיקים אתר אינטרנט ו/או כאלו אשר אינם יודעים לתפעל אותו. יוצא מצב בו בתי עסק משקיעים עשרות אלפי שקלים בהקמת אתר מקצועי לעסק, אשר בסופו של דבר הופך ללא רלוונטי, וכל שינוי בו דורש עבודה של מתכנת אתרים ועלות נוספת".

"אתר הנבנה על ידי הטכנולוגיה של Otonomic מתעדכן באופן אוטומטי מהפייסבוק או מכל רשת חברתית אחרת, ונותן ראש שקט לבעלי העסק להמשיך ולהתמיד במה שהם יודעים לעשות הכי טוב, וזה לתת שירות. מה שאומר שבכל פעם שהם מעלים פוסט או מעדכנים את דף הפייסבוק שלהם, האתר שלהם כבר מתעדכן ועובד עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים