גולן טלקום: תקלות בקבלת והוצאת שיחות

תקלה בגולן טלקום גרמה למי שהתקשר ללקוחות של החברה לשמוע את ההודעה: "סלקום, שלום. המכשיר אינו פעיל" ● התקלה תוקנה לקראת 12:00 בצהרים

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

לקוחות רבים של גולן טלקום לא יכולים היו הבוקר (ד') לקבל או להוציא שיחות. בחברה טענו כי מדובר בתקלה ב-"חברת תקשורת אחרת". התקלה תוקנה לקראת 12:00 בצהרים.

יצוין כי גולן טלקום רוכבת על התשתית של סלקום. ואמנם, מי שהתקשר הבוקר ללקוח של החברה קיבל את ההודעה: "סלקום, שלום. המכשיר אינו פעיל".

על פי דיווחים, גם האתר של החברה קרס, אולם בינתיים הוא שב לפעולה.

אחד הלקוחות אמר לאנשים ומחשבים כי "אני לא יכול לקבל או להוציא שיחות כבר זמן רב. הדבר מרגיז במיוחד, בפרט ביום העסקים הראשון לאחר חופשת החג הארוכה".

מגולן טלקום נמסר בתגובה כי "בשל תקלה בחברת תקשורת אחרת, חלק מלקוחותינו עשויים לחוות קושי בהוצאת וקבלת שיחות ושירותים סלולריים אחרים. צוותי הנדסה שלנו פועלים במרץ ברגעים אלה מול צוותי חברות התקשורת האחרות לפתרון הבעיה".

יצוין שבחודש שעבר הודיע מנכ"ל החברה, מיכאל גולן, כי היא שוקלת להעמיד את עצמה למכירה, קרי: שמה את עצמה על המדף. חברה שדיווחה לבורסה שהיא מביעה עניין בקניית גולן טלקום היא סלקום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פרנסיס

    חוץ מזה שגולן עומדת למכירה, היא גם חייבת חצי מליארד שקל לסלקום ולעוד כמה בעלי חוב. לכן. חשוב שיהיה ברור שסלקום לא הפילה את הרשת של גולן כדי לאותת לה מה יהיה אחרית יומה אם היא לא תשלם את החוב טבין ותקילין עד סוף השנה. זה בכלל לא קשור!

אירועים קרובים