Google Drive משתלטת על ה-Office

גוגל שחררה תוסף חדש המאפשר ל-Google Drive לבצע אחסון ישיר ליישומים המרכיבים את ערכת ה-Office

למשוך משתמשים לשמור את הקבצים שלהם ב-Google Drive

תוסף חדש ששחררה גוגל (Google) מוסיף את שירות האחסון בענן שלה, Google Drive, כאפשרות אחסון ישיר ליישומים המרכיבים את ערכת ה-Office של מיקרוסופט (Microsoft). לאחר התקנת התוסף מופיע האייקון של Drive במסכי שמירת ופתיחת המסמכים של יישומי Office, והוא מאפשר גישה ישירה לצורך שמירה ופתיחה של מסמכים השמורים בשירות של גוגל.

גם ללא התוסף הזה יכלו משתמשי Google Drive לשמור מסמכים מ-Office בשירות אבל בדרך עקיפה יותר: ניתן לשמור את המסמכים בתיקיית Drive בכונן הקשיח, ואלו כבר יועברו לאחסון בענן בעת ביצוע סנכרון. עם זאת, כעת ניתן לבצע זאת באופן ישיר בלי צורך לחכות לסנכרון, בדיוק כמו ששומרים לתיקייה בכונן, או פותחים ממנה קבצים.

התוסף החדש בעצם מנסה לספק תחרות לאפשרות שקיימת בערכות ה-Office החדשות לשמור את המסמכים לשירות האחסון של מיקרוסופט עצמה, One Drive.

בנוסף, זה אומר שניתן לשמור מסמכים לצורך המשך עבודה כשיוצאים מחוץ למשרד, וגוגל כמובן רוצה לשכנע את האנשים להשתמש ביישומיים המשרדיים בענן שלה במקום במה שמיקרוסופט מציעה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אברום רותם

    הנה היישום https://tools.google.com/dlpage/driveforoffice

  2. אברום רותם

    אז למה אין הפניה ליישום? מה בדיוק נעשה עם המידע הזה בתאוריה?

אירועים קרובים