סלקום תקים תשתית IPVPN בחוגלה קימברלי, היקף העסקה: מאות אלפי דולרים

מדובר בסל פתרונות מקצה לקצה: תשתית תמסורת עצמאית, אינטגרציה, פתרונות ענן ופתרונות סלולר מתקדמים

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

קבוצת סלקום חתמה עם חוגלה קיברלי על הסכם אסטרטגי שבמסגרתו תאפיין ותקים סלקום תשתית IPVPN עצמאית של חוגלה קימברלי לחיבור כל סניפי החברה בפריסה ארצית, ושירותים נלווים. היקף העסקה עומד על מאות אלפי דולרים.

הרשת תוקם על גבי תשתית תמסורת עצמאית של סלקום בשילוב נתבים ומתגים של סיסקו (Cisco) לרשת ה-LAN הפנימית ולרשת ה-WAN למתן קישוריות לאתרים המרוחקים של החברה.

כקבוצת תקשורת מלאה וכשותף GOLD של סיסקו מממשת סלקום את ניסיונה בהטמעת פתרונות מסוג זה בקרב לקוחות עסקיים גדולים ומספקת לחוגלה קימברלי סל פתרונות מלא, מקצה לקצה, תחת קורת גג אחת: תשתית תמסורת עצמאית, אינטגרציה, פתרונות ענן וכמובן פתרונות סלולר מתקדמים.

סלקום היא בעלת 1,750 קילומטרים של תשתית קווית עצמאית, המאפשרים לה לפעול בעולם העסקי עם תשתיות עצמאיות. החברה היא בעלת שני דטה סנטרים בראש העין ובחיפה ופיתחה סל של פתרונות ושירותים מקצה לקצה, לרבות בענן, שירותי מומחה ופתרונות בחצר הלקוח.

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף לקוחות עסקיים בסלקום, ציינה כי "מאז מיזוג סלקום ונטוויז'ן שמנו לעצמנו למטרה מרכזית לחזק את מערכת היחסים עם לקוחותינו העסקיים. כקבוצת תקשורת מובילה, מיזוג סלקום ונטוויז'ן מאפשר לנו להציע ללקוח העסקי את כל מכלול שירותי התקשורת הנחוצים לו בכל הרבדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים