השירות שעובד ללא ידיעתנו

עם השקת Google Photos אף אחד לא טרח לציין שגם אם לנו נמאס מהשירות, לאפליקציה בהחלט לא נמאס מהעניין, ובזמן שאנחנו סיימנו איתה, היא ממש לא מסיימת איתנו

עובדים ללא ידיעתנו. Google Photos

לכל מי שהשתעשע לו עם Google Photos מאז שהושק בחודש שעבר אך החליט שזה לא בשבילו ונטש את העניין, מומלץ לוודא כי גיבוי התמונות בתפריט ההגדרות של האנדרואיד (Android) כבוי, שכן אם לא, כל תמונה חדשה שתתווסף לטלפון תעלה גם לשירות. כך גילה זאת העיתונאי דיוויד א. ארנוט, כאשר מאות תמונות משפחתיות שלו הופיעו ב-Google Photos אפילו כשמחק את התמונות ואף הסיר את האפליקציה מהטלפון שלו.

במקום להשתמש בתפריט ההגדרות של עצמה כדי לבצע גיבויים, עושה Google Photos שימוש בתפריט ההגדרות המרכזי של האנדרואיד. פירוש הדבר הוא שאם נבחר להעלות בצורה אוטומטית תמונות לענן כאשר נתקין את האפליקציה, ההגדרות הללו יישארו גם לאחר שנסיר את האפליקציה מהטלפון שלנו.

ארנוט אמר שהוא עצמו בחר להסיר את האפליקציה כיוון שהיו לו מספיק חשבונות שיתוף תמונות עם הוריו והוא לא רצה להפיל עליהם עוד שיטה חדשה של שיתוף תמונות, אבל בהחלט ייתכן המצב ואנשים אחרים ירצו להסיר את האפליקציה מסיבות של אבטחת מידע או אחרות, ואז המצב הוא כבר שונה.

Google Photos משתמשת בכתובות אתרים ציבוריות כביכול כדי לשתף את תמונותיה, שיטה שמעט הפחידה אנשים. אראווינד קרישנאסוואמי, מהנדס מוביל בשירות, אמר כי מדובר בשירות בטוח והרבה יותר קשה לפרוץ אליו מאשר, למשל, לסיסמאות שלנו. ועם זאת, לגלות ששירות שדחה וויתר עליו ממשיך לאסוף את רגעיו היקרים והאישיים ביותר ללא ידיעתו, גרם הלם לארנוט שרץ בחצי-פאניקה לחדרו למצוא עמודים במחשבו של תמונות משפחתו. גוגל מצידה מסרה לו ששירות הגיבוי עובד כמתוכנן. ואם זה אמור לנחם, אז באמת תודה על כלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים