חדש בכפר סבא: אפליקציה שמעדכנת על פרויקטים הנדסיים

תושבי העיר, התעוררתם בהלם מהרעש ברחוב? רוצים לברוח לחופשה לפני שהשיפוצים יחרפנו אתכם? מהיום תוכלו להתעדכן באפליקציה חדשה על פרויקטים הנדסיים עירוניים

מתי מתחילים השיפוצים? עיריית כפר סבא

אתם תושבי כפר סבא ורוצים להתעדכן במועדי ובשלבי ההתקדמות של שדרוג הרחוב הקרוב אליכם? מעוניינים לדעת מתי יסתיים פרויקט הבניה או השיפוץ העירוני הקרוב לביתכם? העירייה מציגה בימים אלה מיזם טכנולוגי המציג מידע בזמן אמת אודות פרויקטים הנדסיים עירוניים שונים בעיר. כחלק משקיפות ונגישות המידע אותה מובילה העירייה, התושבים יכולים להתעדכן מהיום באתר העירוני ובאפליקציה אודות פרויקטים מובילים המתקיימים בימים אלה.

מהעירייה נמסר כי בימים אלה נערכים ברחבי כפר סבא מגוון פרויקטים הנדסיים המשפיעים על חיי היומיום של התושבים. במסגרת האפליקציה הם יוכלו לקבל מידע על סוגים שונים של פרויקטים, ביניהם שדרוג ופיתוח רחובות, בנייה ציבורית חדשה, שיפוץ מבני ציבור, החלפה ושדרוג קווי מים של תאגיד מפעל המים או החלפה ושדרוג קווי ביוב של תאגיד פלגי השרון.

ראש העיר, יהודה בן חמו, אמר כי "השנה הבאה עתידה להתאפיין בהמשך תנופת הבנייה בכל רחבי העיר – הקמת בתי ספר חדשים, גני ילדים, שיפוץ מבנים ציבוריים, חידוש תשתיות ועוד. שקיפות נמדדת בראש ובראשונה במידת הנגישות אל המידע וזמינות המידע לציבור, זו הרמה הבסיסית וההכרחית ביותר ביחסים שבין המערכת השלטונית לבין האזרחים, ואני שמח כי מיזם זה מקדם את משימתנו. המידע הזמין הינו חלק מהרחבת השקיפות העירונית של העיר תוך שימת דגש על העשייה העירונית הנרחבת במהלך השנים. המידע יוכל לשקף אונליין ובזמן אמת את מגמת הצמיחה והפיתוח בעיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים