סמסונג רוצה להציג את "איכות התצוגה הטובה ביותר במסכי הטלפון"

החברה מעוניינת כבר ב-2018 להציג את המסך הראשון שיציע רזולוציה של לא פחות מ-11K, כאשר כיום 2K רק מתחיל להפוך לסטנדרט

איכות התצוגה הטובה ביותר מכולן. סמסונג

טלפונים עם תצוגות ברזולוציות של 2K רק מתחילים להפוך לסטנדרד ובסמסונג (Samsung) כבר חושבים הרבה יותר רחוק. החברה מובילה קבוצה של 13 חברות, עם מימון מממשלת דרום קוריאה, שעומד על כ-26.5 מיליון דולר לתקופה של חמש שנים, ורוצה להציג כבר ב-2018 את המסך הראשון שיציע רזולוציה של לא פחות מ-11K. ולא, לא מדובר בתצוגה לטלוויזיות, אלא בכזו שמותאמת למסכי הטלפונים המובילים כיום.

עם זאת, החברה לא חשפה את גודל המסך אליו היא מייעדת את הרזולוציה הזו, אלא רק את הצפיפות אליה היא מתכווננת, שעומדת על 2,250 פיקסלים/לאינץ'. מדובר בצפיפות, ולמעשה גם באיכות תצוגה, שגדולה פי שלוש ויותר ממה שמוצע כיום במסכי הטלפונים הטובים ביותר.

ויותר מכך, בגלל אופן ההתנהגות של המסכים, ובגלל כמות הצבעים שניתן יהיה להציג על המסך, הגדלת הרזולוציה באופן קיצוני תגרום לאשליה אופטית של תצוגת תלת ממד.

"אנחנו מקווים שנוכל להציג את הטכנולוגיה הזו במשחקי החורף בפיאונצ'אג (מחוז בדרום קוריאה – צ"ק) ב-2018 אם תהיה התקדמות שתאפשר זאת. למרות שיכול להיות שיש כאלה שחושבים ש-11K זו 'תצורת יתר' שצרכנים אינם זקוקים לה, זה יכול להוות בסיס לקפיצת דרך של תעשיית התצוגות הקוריאנית", אמרה צ'ו היי יאנג, מנהלת ביצועית במחלקת הטכנולוגיה הבסיסית של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים