ג. יפית מצטרפת כשותפה לחממה הטכנולוגית לתרבות ואומנות טכנוארט

קבוצת התקשורת G Group תשקיע בחממה, המתמחה במיזמי טכנולוגיה ותרבות, ומקווה לאתר דרכה פתרונות טכנולוגיים לרכישה ושימוש בקבוצה

חממה הטכנולוגית לתרבות ואמנות. צילום: BigStock

קבוצת התקשורת G Group, בבעלות ג. יפית ובנה, אייל גרינברג, הודיעה על הצטרפותה כמשקיעה לחממה הטכנולוגית טכנוארט, הראשונה בישראל שמתמחה במיזמים לתרבות ואומנות. לא נמסר סכום ההשקעה. בכך הקבוצה מצטרפת לגופים אחרים כמו פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, משרד עו"ד יגאל ארנון ומשרד היח"צ UNIK. טכנוארט היא חממה טכנולוגית חדשה שתטפח ותלווה יזמים וסטארט-אפים מתחום התרבות והאמנות בלבד לרבות מוזיקה, ספרות, צילום, וידאו, ועוד.

G Group שרכשה לאחרונה את רשת חנויות הספרים והמוזיקה סטימצקי וצליל, רואה בהשקעה בחממה ערך גבוה בזיהוי ובנייה של טכנולוגיות העשויות לשמש את הקבוצה בפיתוח, שיווק, הפצה וניהול של תוכן אומנותי ולאפשר לקבוצה למנף את הידע והיכולת הטכנולוגית בחממה לקידום תוכן אומנותי ואמנות בכלל. מטרת החממה היא לאפשר ליזמים ואומנים ליהנות מהפירות של יצירתם, בהתאם לערכים של הקבוצה.

לדברי גילי כהן, בעלים משותף בקבוצת G Group, "אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה תייצר ערוצים ואפשרויות חדשות למינוף נכסי התוכן של הקבוצה, והשקעתה של הקבוצה בטכנוארט תאפשר למיזמים הטכנולוגיים ולסטארט-אפים גישה לתכנים אומנותיים וערוצי השיווק המקומיים שמציעה הקבוצה ובכך תסייע להם לקדם את הפתרונות בשוק המקומי ובכלל". עוד הוסיף גילי שבמסגרת הפעילות בחממה וההשקעה בקרן, הקבוצה מקווה לאתר מיזמים ופתרונות טכנולוגיים פוטנציאליים לשימוש פנימי ורכישה של הקבוצה.

שני פלד, מייסדת ומנכ"לית טכנוארט אמרה על השותפה החדשה: "אנו שמחים על כניסת G Group לקרן ההשקעות ולפעילות החממה ואנו צופים ששיתוף פעולה זה יוביל להזדמנויות רבות למיזמים המעוניינים לפתח פתרונות טכנולוגיים לעולמות התוכן. הנגישות שתתאפשר לערוצי G Group תקצר משמעותית את תהליך הטמעת הטכנולוגיות החדשות של החממה בשוק המקומי".

החממה הטכנולוגית 'טכנוארט' הינה הראשונה מסוגה בישראל. החממה משקיעה עד כ-100 אלף דולר בסטארט-אפים טכנולוגיים הנוגעים לעולמות התוכן האומנותי. לצד הליווי העסקי והמשפטי יפעלו בחממה גם מנטורים אמנותיים שילוו את המיזמים השונים. בין המנטורים ניתן למנות כמה מהיוצרים המובילים בישראל; המוזיקאים גלעד כהנא (ג'ירפות) ומאור כהן, השחקן אוהד קנולר, הקולנוענית ג'ולי שלז, המפיקים יואב רודא ויוסי ששי ואחרים. לכל אחד מהמיזמים הרלוונטים יוצמד מנטור מעולם האומנות וגם מנטור מהעולם העסקי והטכנולוגי שיסייע ליזמים להפוך את החזון לחברה רווחית ומצליחה.

קרן ההשקעות האמריקאית Socialterminals הינה יזמית החממה וזו החממה הראשונה מתוך ארבע שמיועדות לקום בישראל המבוססת על מציאת פתרונות טכנולוגיים ומודלים עסקיים לתעשיות נאבקות (כגון עולם העיתונות הדיגיטלית והמודפסת, טכנולוגיות לילדים ועוד).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים