שוב: גל של "ירידות" על דני דנון בפייסבוק

שר המדע פרסם פוסט בו קישר בין המצאת ה-iPhone להיותה של ישראל "אומת סטארט-אפ" ● התגובות - המצחיקות, יש להודות - של הגולשים לא איחרו לבוא

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, דני דנון. צילום: אתר הליכוד

דני דנון הפך מושא ללעג של גולשים רבים ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (Facebook), מאז מינויו לשר המדע, הטכנולוגיה והחלל. פוסט שפרסם דנון אתמול (ב') בעמוד הפייסבוק שלו נתן להם סיבה נוספת – או תירוץ נוסף – להטריל אותו ולפרסם תגובות ומ"מים לועגים רבים.

"לפני שמונה שנים הושק מכשיר האייפון של חברת אפל ושינה ללא היכר את עולם הטכנולוגיה והחדשנות האישיים", כתב דנון בפוסט. "עשרות אלפי ישראלים קפצו על הרכבת, כמפתחים וכמשתמשים, והדרך של מדינת ישראל לקבלת התואר 'אומת הסטארט-אפ' הייתה קצרה".

מהפוסט של שר המדע עולה שישראל הפכה ל-"אומת סטארט-אפ" אחרי המצאת ה-iPhone, כלומר: באמצע ב-2007, או מאוחר יותר. אלא שהאמת אחרת וישראל התמלאה בסטארט-אפים הרבה לפני שהייצור של הטלפון החכם שהגה סטיב ג'ובס החל.

אולם, הגולשים בחרו להתמקד בפן אחר – סגנון הכתיבה של דנון. רבים מהם שעתקו את מבנה הפוסט שלו ולקחו אותו לדברים שונים לגמרי.

כך, למשל, אדווה הרשקו ציינה כי "לפני 68 שנים הומצא המיקרוגל. בזכותו כולנו יכולנו לחמם את הפיצה מקפיצה כשחזרנו מבית הספר ואימא עבדה עד מאוחר, או יכולנו להכין במהירות פופקורן או ללמוד לספור את השניות אחורה ולריב עם האחים שלנו מי מגיע ראשון לפני שהמיקרו מודיע שהאוכל חם בחלקים לא אחידים. וכך בעצם המציאו את ריצת הספרינט, שלימים מתחרים בה באולימפיאדה".

יובל חץ כתב: "לפני מאה מיליארד שנה התרחש המפץ הגדול ויצר (לכאורה) את כדור הארץ, ששינה ללא היכר את המצב ביקום, שהיה עד אז גוש אחד די דחוס. מיליארדי בני אדם קפצו על הרכבת ונוצרו – והדרך עד לפוסטים המטופשים של שר המדע הייתה ארוכה. אבל צלחנו אותה".

ואילו גיא חמו ציין כי עשרות אלפי ישראלים אמנם קפצו על הרכבת ביום השקת ה-iPhone, אלא שהם התעכבו, כי אותו היום חל בשבת – שבה, כידוע, אין רכבות בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים