רץ ברשת: דיירי קרובים קרובים נגד הלילה הלבן

הדיירים מ-ויטק 9 "התלוננו" במכתב פ-ת-ו-ח בפייסבוק על הרעש הצפוי מהאירועים ● מה השיב להם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, והאם מדובר במשהו אותנטי או בקמפיין מבריק?

עמוד הפייסבוק (Facebook) של הטלוויזיה החינוכית מלא בשנינות והומור, תוך שימוש בארכיון העשיר של המוסד הוותיק הזה. בין הפוסטים מתייחסות לעתים מפעילות העמוד, בדרך כלל בצורה משעשעת, לאירועים אקטואליים שונים. בימים האחרונים רץ ברשת "מכתב תלונה" של דיירי ויטק 9 – הבית מהסדרה המיתולוגית קרובים קרובים, בו הם מתלוננים על אירועי הלילה הלבן, שיתקיימו מחר (ה') בתל אביב. עיריית תל אביב השיבה לתלונה בסרטון רשת ב-"כיכובו" של ראש העירייה, רון חולדאי.

הדיירים של הבית המפורסם, שבמציאות נמצא בשדרות רוטשילד פינת החשמונאים בתל אביב, פנו לעירייה בזו הלשון: "שלום לעיריית תל אביב-יפו. לא הותרתם לי ברירה (האם הכותבת היא חנה? – י"ה) אלא לכתוב לכם על גבי העמוד ואני דורשת לקבל הבהרות עוד היום. במכתב שנשלח לעירייה בתאריך 22.6.2015, סימוכין א/ויטק901, ביקשתי לבטל לאלתר את דלישואו, האירוע הרועש שמתוכנן להתקיים ברחוב ויטק (המכונה גם רוטשילד משום מה) במסגרת הלילה הלבן בחמישי הקרוב. עד היום לא נעניתי. יורם עם לחץ דם בשמיים והדיירים זועמים על כך שהרחוב הפסטורלי שלהם עומד להיות מופקע לטובת הנאות ושעשועים".

"אם לא איענה בשעה הקרובה, איאלץ לפתוח במחאת פייסבוק", איימו הדיירים וסיימו בפרפראזה על הקריאה שפותחת את האות של הסדרה: "בטווווווח".

המכתב פורסם אתמול (ד') גם בעמוד של העירייה, שמצידה מיהרה להשיב בהתנצלות ובהזמנת יורם, ליאורה, אילן וכל החברים לאירועי הלילה הלבן.

Posted by ‎עיריית תל-אביב-יפו‎ on Wednesday, June 24, 2015

היום הגיב לו חולדאי, שאמר בסרטון שפרסם: "דיירי ויטק 9 היקרים. שמעתי שפתחתם בקמפיין מחאה בפייסבוק נגד לילה לבן, שיתקיים ביום חמישי הקרוב. ההמלצות שלי: במקום לשבת בבית ולקטר אני מבטיח לכם לצאת וליהנות משלל אירועי תרבות ואומנות חינם בכל רחבי העיר. ולגבי יורם – אני מזמין אותך לבוא ולרקוד יחד אתי במסיבת האוזניות ומבטיח לך שזה רק ייטיב עם בריאותך. ותיקי וחנה ואילן וליאורה ואביתר – בואו ליהנות גם אתם מלילה אחד בשנה שבו באמת הכול, הכול פ-ת-ו-ח!"

זה מה שיש ליורם להגיד על הלילה הלבן

זה מה שיש ליורם להגיד על הלילה הלבן

כצפוי, הגולשים לא אכזבו והעלו בתגובה מ"מים שונים. באחד מהם נראית חנה (חנה מרון ז"ל), שידועה בכך שהיא אוהבת להשקות את העציצים שלה, עם הכיתוב: "פרחחים ישתינו לי על הבגוניה", ובאחר רואים את קוזילביץ' מוועד הבית (שמוליק סגל ז"ל) מאיים להחתים על "פטיציה" נגד האירועים, בדומה לכמה כאלה שהחתים בפרקי התוכנית.

לא ברור האם מדובר במשהו אותנטי או בקמפיין פייסבוק מבריק של הטלוויזיה החינוכית ועיריית תל אביב-יפו, כפי ששיערו חלק מהגולשים. מה שברור הוא ששני הגופים הממסדיים האלה גילו רוח ספורטיבית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים