המשפיעים האמיתיים של אמזון

כדי להילחם בביקורות מזויפות ובדירוגים שקריים, פיתחה אמזון טכנולוגיה חדשה שתיתן משקל רב יותר להמלצות הלקוחות, בין אם יהיו לטובה או לרעה - העיקר שיהיו אובייקטיביות לחלוטין

אמזון. סקירות מזויפות

אמזון (Amazon) החלה להשתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לאתר ביקורות מוצרים מזויפות וכן גורמים שמנסים לקדם את הדירוג של המוצרים שהיא מציעה למכירה בחנות המקוונת שלה. החברה, שבנתה את הטכנולוגיה הזו בעצמה, שמה לה למטרה לקדם תכנים שבאמת עוזרים ללקוחות לקבל החלטות מיודעות לגבי המוצרים שהם בוחנים.

החברה התחילה להפעיל את הטכנולוגיה החדשה רק בסוף השבוע, ולטענתה מדובר במערכת בעלת יכולות למידה מתקדמות, כך שעם הזמן היא תשתפר ותשפיע באופן משמעותי על התוצאות לטובת הלקוחות.

המטרה של השימוש בטכנולוגיה הזו הוא לתת משקל רב יותר לסקירות מוצר שנכתבות על ידי לקוחות שבאמת רכשו אותו, וזאת תוך ניסיון לנפות או להמעיט ממשקלן של ביקורות מזויפות שנכתבות על ידי שלוחי היצרנים. כמו כן יקבלו משקל רב יותר ביקורות מעודכנות וכן תכנים שיסומנו על ידי משתמשים אחרים כתכנים שעזרו להם לקבל החלטה.

המשוב שמתקבל מלקוחות, לטוב או לרע, הוא אחד הדברים החשובים ביותר באתרי מכירות מקוונים כמו אמזון, מכיוון שלא כמו בחנות פיזית, הלקוחות אינם יכולים לבדוק בעצמם את המוצרים. לכן הם מסתמכים על הניסיון של לקוחות שכן רכשו את המוצרים, והמטרה של אמזון היא לתת לזה ביטוי אמיתי ולהילחם בניסיונות להשפיע על התכנים, ובעיקר על הדירוגים של המוצרים והיצרנים שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים