באמזון מבקשים לשפר את ביקורות הלקוחות באמצעות מערכת חדשה של למידה חישובית

בשלב ראשון המערכת מופעלת בארצות הברית ואמורה לשנות בהדרגה את דירוג הכוכבים של הביקורות בדפי המוצר ● לא ידוע עדיין מתי תושק הפלטפורמה החדשה במדינות נוספות

אמזון. סקירות מזויפות

באמזון (Amazon) החלו להפעיל בסוף השבוע מערכת חדשה של ביקורות לקוחות, אשר מבוססת על פלטפורמה חדשה של למידה חישובית שפותחה על ידי אמזון עצמה. "המערכת לומדת איזה ביקורות מביאות את התועלת הרבה ביותר ללקוחות ומשתפרת עם הזמן", הסבירה דוברת החברה, ג'ולי לאו. "היא נועדה להפוך את הביקורות לשימושיות יותר. אנו רוצים שהלקוחות ידעו שהביקורות משקפות התנסות בפועל במוצר".

בשלב ראשון המערכת מופעלת בארצות הברית ואמורה לשנות בהדרגה את דירוג הכוכבים של הביקורות בדפי המוצר. המערכת החדשה מייחסת משקל רב יותר לביקורות חדשות, ביקורות של רוכשים מאומתים וביקורות שלקוחות רבים ציינו כמועילות. הציון של המוצרים, שעד כה חושב כממוצע מתמטי של כלל הציונים שנתנו הלקוחות, יחושב מעתה על סמך שקלול של קריטריונים אלה, כך שעשויים לחול שינויים בציוני המוצרים.

לא ידוע עדיין מתי תושק הפלטפורמה החדשה במדינות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים