שחקן חיזוק: דיוויד דונאטלי, בכיר ב-EMC ו-HP עובר לאורקל

משבר בזוגיות: "למעט אורקל - תעשיית החומרה נמצאת בכאוס", כך עקץ דונאטלי את HP, מקום עבודתו האחרון.

תפקיד חדש, עתיד טוב יותר? דייב (דיוויד) דונאטלי

דייב (דיוויד) דונאטלי, לשעבר בכיר ב-EMC, עבר מ-HP  לאורקל (Oracle). שלושה חודשים אחרי שמונה לתפקיד ובחלוף שבועות של שמועות בנושא, אישרה אורקל את דבר המינוי.

דונאטלי יעמוד בראש היחידה המפעילה את עסקי התשתיות המשולבות שלה. הוא ידווח למארק הרד, מנכ"ל משותף באורקל.

"דונאטלי יהיה אחראי על היצע התשתיות של החברה", נמסר מאורקל, "הכולל מערכות מהונדסות, שרתים, אחסון, רישות ומוצרי קלטות. הוא גם יסייע לחברה להגיב לדרישת לקוחות לפתרונות החומרה של אורקל, הפועלים בסביבת ענן היברידי".

בדבריו עקץ דונאטלי את מקום עבודתו האחרון, HP, ואמר כי הוא הצטרף לאורקל משום ש-"בתעשייה שבה מתחרי החומרה נמצאים בתוהו ובוהו, אורקל עומדת לבדה עם האסטרטגיה לפיה נדרש להנדס את כל השכבות של התוכנה והחומרה לכדי ערימת IT אחת, כדי לעבוד יחד בצורה חלקה ושקופה. זאת, בין אם במודל הרישוי המסורתי או בענן של אורקל. אף אחד אחר בתעשייה, למעט אורקל, לא יכול לעשות זאת ואני נרגש להיות חלק מהעשייה הזו".

אנליסטים ציינו כי עסקי החומרה של אורקל לא גדלו מאוד מאז היא רכשה במיליארדים את סאן (Sun). עד כה, ציינו, החברה מכרה כ-10,000 מערכות מהונדסות, משולבות חומרה ותוכנה. מדובר בנתון צנוע עבור חברה בסדר גודל שלה.

דונאטלי שימש כסגן נשיא בכיר לתחום שרתים ארגוניים, אחסון, ותקשורת ב-HP. ב-2009 הוא עזב את EMC לאחר 20 שנה. עזיבתו לוותה בשני קרבות משפטיים, מצידו ומצד EMC, ובסופן הוא עבר ל-HP. בסוף הקיץ של 2014, החטיבה הארגונית שבראשה עמד רשמה הפסדים רבעוניים של 9%. הוא הואשם על ידי מג ויטמן, מנכ"לית HP, כאחראי לתוצאות הכספיות הגרועות של החברה, ובעקבות זאת הוחלף ומונה לתפקיד של מנהל זיהוי טכנולוגיות בשלב מוקדם – צעד שהתפרש כהזזה הצידה בטרם עזיבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים