אינטל השיקה מחשב נוסף שמיועד למערכת החינוך

מדובר במכשיר המשך לפרויקט ה-ClassMate של החברה ומהווה מחשב 2-ב-1 ומכיל מחשב ניתק עם מסך בגודל 10.1 אינץ'

הדבר הגדול הבא בבית הספר? Palace Hill

אינטל (Intel) השיקה בסוף השבוע בארץ מחשב לתחום החינוך. המחשב, שנושא את השם Palace Hill, הוא המשך לפרויקט ה-ClassMate של החברה, שמוגש כמחשב 2-ב-1: מחשב ניתק עם מסך בגודל 10.1 אינץ'. המכשיר עבר התאמות שונות ומגוונות כדי להתאים לשימוש בחדר הכיתה, הן למורים והן לתלמידים.

עבור ההיבט הניהולי מגיעים המחשבים עם תוכנה בשם Intel Classroom Management. תוכנה זו מאפשרת למורים לנהל את מחשבי התלמידים מרחוק, החל בשיתוף קבצים, דרך חסימת אתרים לא ראויים מפני גלישה, מעקב אחרי כל מחשב ומחשב של התלמידים בפני עצמו, ועד שליחת מבחנים מקוונים ואיסופם לאחר מכן. כמו כן, התלמידים יכולים להשתמש כערוץ גישה למורים כדי לבקש עזרה, להגיש עבודות ועוד. המחשבים, המצוידים ב-Windows 8.1 וב-Office 365, מאפשרים גם ריבוי משתמשים, כך שמספר תלמידים יכולים להשתמש באותו מחשב, כל אחד בסביבת עבודה משלו.

המכשיר הותאם לסביבת העבודה של בית הספר והוא מוקשח בתקן IP51, כך שהוא עמיד בפני נפילות מגובה של עד 70 ס"מ, התזות מים ואבק. כמו כן, הוא מצויד בכלים כמו מיקרוסקופ, עט אלקטרוני ומד טמפרטורה שמאפשרים שימוש ישיר בעבודות וניסויים שונים. הוא גם מציע גישה למאגר של אפליקציות לימודיות וספרים דיגיטליים המקובלים במערכת החינוך, כולל תמיכה בספרים דיגיטליים של הוצאות כמו מט"ח ועת הדעת.

"המשוב הראשוני שקיבלנו ממורים, אנשי חינוך ותלמידים הוא התלהבות מהמוצר, ואני מאמין כי הוא יתפוס נתח שוק משמעותי תוך זמן לא רב", העריך אילן תורג'מן, מנהל ערוץ ההפצה של אינטל בישראל. "לשותפים המשווקים את המוצר בארץ ניסיון רב שנים במתן פתרונות מחשוב לתחום החינוך ולכך יהיה יתרון משמעותי בהטמעה מקצועית ויעילה של המוצר החדש בבתי ספר ברחבי הארץ".

ה-Palace Hill מבוסס על מעבד Atom Z3470D מרובע ליבות במהירות 1.8 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע, כאמור, עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1366×768 פיקסלים. הוא מצויד ב-2 ג'יגה-בייט זיכרון, 32/64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, מצלמה אחורית של 5 מגה-פיקסלים וקדמית של 1.2 מגה-פיקסלים. הוא תומך ב-Wi-Fi, בלוטות' 4.0 ויש גם אפשרות לכרטיסי סים – דור שלישי ורביעי – וכן אפשרות לרכיב NFC. המקלדת, כאמור נתיקה, ומשקל המחשב עומד על 683 גרם ללא המקלדת, ועל 1.17 ק"ג עם המקלדת. הסוללה בגב הטאבלט מספיקה ל-8 שעות עבודה, ונית לחבר סוללה נוספת למקלדת שמספקת עוד 3 שעות עבודה. המחיר לא פורסם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים