51% מההכנסות של פייסבוק מפרסום – מחוץ לארצות הברית

זו הפעם הראשונה שהרשת החברתית מדווחת על הכנסות לפי אזורים בעולם ● בשלב זה הדיווח הוא באחוזים בלבד

לא רק בארצות הברית. פייסבוק, איור: BigStock

ברבעון הראשון של השנה הגיע שיעור ההכנסות של פייסבוק (Facebook) מפרסום מחוץ לארצות הברית ל- 51% מכלל ההכנסות של החברה מפרסום – על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters) שנסמך על מקורות בכירים בחברה. באסיה נרשם קצב הצמיחה המהיר ביותר בהכנסות של פייסבוק מפרסום, והוא עמד על 57%.

זו הפעם הראשונה שפייסבוק מדווחת על הכנסות לפי אזורים בעולם, אם כי הדיווח הוא באחוזים בלבד. "מיליארד הצרכנים הבאים יגיעו ממדינות אלה" אמרה קרולין אוורסון, סגנית נשיא לפתרונות שיווק עולמיים בפייסבוק.

בכלל ההכנסות של פייסבוק מפרסום נרשמה ברבעון עלייה של 46%, והן הסתכמו ב-3.3 מיליארד דולר. כלל ההכנסות של פייסבוק, מכל התחומים, הסתכמו ב-3.5 מיליארד דולר. 51% מההכנסות מפרסום מסתכמים בכ-1.7 מיליארד דולר. בכלל ההכנסות מפרסום מחוץ לארצות הברית נרשמה עלייה של36% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

שיעור ההכנסות מפרסום במכשירים ניידים עולה על 70% מכלל ההכנסות של פייסבוק מפרסום, ועל פי אוורסון, הפרסום במכשירים ניידים אטרקטיבי במיוחד בעיני מפרסמים בשווקים מתפתחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים