HP מכריזה: נמכור את Sprout גם מעבר לרשתות הקמעונאיות

בחברה יודעים לספר שהצעד נועד בטא את העובדה שהאנשים עדיין מעדיפים לעבד את התוכן במחשבי PC, יחד עם הצורך בגישה ייחודית, עד קיצונית, במבנה ובשימוש בו

מהפך שיווקי? Sprout של HP

HP הודיעה שהיא מתכוונת להתחיל בקרוב להציע את מחשב ה-Sprout שלה גם דרך הערוצים המסחריים ולהתרחב מעבר למכירה ברשתות קמעונאיות בלבד.

ה-Sprout הוא מחשב בשיטת ה-'הכל-כלול' שמטרתו ליצור סביבת עבודה היקפית שמאפשרת ליצור, לפי החברה, 'מציאות משולבת' חדשה אפילו להדפסת תלת מימד.

הצעד של HP מגיע בעקבות התעניינות מצד ארגונים עסקיים ומסחריים וכן מוסדות חינוכיים.

ה-Sprout, כאמור, הוא מחשב הכל כלול ייחודי שמשלב בין השאר מצלמה באיכות גבוהה של HP עצמה עם מצלמת ה-RealSense 3D של אינטל (Intel) – שילוב שמספק יכולות סריקה, חיישן עומק עם הקרנה כדי ליצור מכשיר שמאפשר למשתמשים לייבא עצמים פיזיים לשטח העבודה הדיגיטלי שלהם, שטח עבודה שהם יכולים לשתף עם אחרים, וגם לעבוד מולם במקביל, יכולת שלפי HP מתאימה במיוחד עבור עסקים וארגונים לימודיים.

המחשב עצמו מבוסס על מסך 23 אינץ' עם מעבר חזק של אינטל ו-8 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה. הוא מצויד גם בכרטיס תצוגה מתקדם של Nvidia וכן כונן היברידי בנפח 1 טרה-בייט. המסך הוא מסך מגע, וגם משטח עבודה פיזי שמכונה Touch Mate. משטח זה מאפשר למשתמשים לגרור ממנו ואליו אובייקטים לצורך עבודה מעבר למסך הראשי. מעל חלונות 8.1 שמשמשת כמערכת ההפעלה נמצאת Workspace שמציעה את יכולות העבודה.

ב-HP מספרים כי הוא נועד לבטא את העובדה שהאנשים עדיין מעדיפים לעבד את התוכן במחשבי PC, יחד עם הצורך בגישה ייחודית, עד קיצונית, במבנה ובשימוש ב-PC.

IDC מעריכה כי שוק ה-PC יירד ב-4.9% ב-2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים