תשעה עיתונים יפרסמו חדשות ישירות בפייסבוק

הכתבות שיפורסמו במסגרת המנגנון החדש, אשר זכה כבר לשם: Instant Articles, אמורות להיטען בקצב מהיר פי עשרה בהשוואה למעבר אליהן באתר העיתון עצמו

תכל'ס אין הבדל בנראות. Instant Articles מבית פייסבוק

מהפכת התוכן של פייסבוק (Facebook)? ברשת החברתית  חתמו על הסכמים עם תשע הוצאות לאור שיפרסמו כתבות ישירות בעדכוני החדשות של הרשת החברתית.

הכתבות שיפורסמו במסגרת המנגנון החדש, אשר זכה כבר לשם: Instant Articles, אמורות להיטען בקצב מהיר פי עשרה בהשוואה למעבר אל אותן כתבות באתר של העיתון עצמו.

בין העיתונים, המגזינים והאתרים שהצטרפו למנגנון אפשר למנות את הניו יורק טיימס (The New York Times) ואת נשיונל ג'יאוגרפיק (National Geographic).

יש אפילו סרטון

"מנגנון Instant Articles מאפשר להוצאות לאור להציג כתבות אינטראקטיביות בקצב מהיר, תוך שמירה על שליטה בתוכן ועל המודל העסקי" אמר כריס קוקס, מנהל מוצר ראשי בפייסבוק.

המו"לים יוכלו למכור מודעות בכתבות שיפורסמו בפייסבוק ולשמור לעצמם את כל ההכנסות, או להתיר לפייסבוק למכור בעצמה מודעות שיפורסמו בכתבות. כן תאפשר פייסבוק לגופים ללעקוב אחר הנתונים והתנועה באמצעות comScore וכלי ניתוח נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים