הכירו את הגרסה העסקית של סקייפ

הגרסה החדשה שוחררה כחלק מהעדכונים של חודש אפריל עבור חבילת היישומים המשרדיים Office 2013, ובשבועות הקרובים היא תשוחרר גם עבור משתמשי Office 365

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה גרסה חדשה של סקייפ (Skype) המיועדת לשימוש עסקי. הגרסה החדשה מיועדת למעשה להחליף את Lync, יישום ההודעות המיידיות העסקי של מיקרוסופט והיא משלבת בין המראה הייחודי של שירות ההודעות המיידות ושיחות הוידאו שרכשה מיקרוסופט לבין אלה של Lync המוכוונות ליצירת שיחות מאובטחות בארגונים.

הגרסה החדשה של סקייפ שוחררה כחלק מהעדכונים של חודש אפריל עבור חבילת היישומים המשרדיים Office 2013, ובשבועות הקרובים היא תשוחרר גם עבור משתמשי Office 365. במיקרוסופט מקווים לסיים את העדכון של תוכנת המסרים עד סוף חודש מאי הקרוב. ההערכה של מיקרוסופט היא שבכל חודש משתמשים כ-300 מליון אנשים בסקייפ באופן כללי.

"סקייפ לעסקים בנוי כשירות בתוך Office  ולכן כולל כבר תכונות כמו נוכחות, שיחות מיידיות, שיחות קוליות ושיחות וידאו וביצוע פגישות מקוונות שמהוות חלק אינטגרלי מחוויית השימוש ב-Office. משתמשים יוכלו לקבל או לבצע שיחות בזמן שהם עובדים בחילת היישומים המשרדיים, וכעת מדובר בשיחות בכל רשת סקייפ, בתוך או מחוץ לארגון", מסרה החברה.

עם זאת, מנהלני ה-IT בארגון יוכלו לבחור בתקופה הקרובה בעצמם האם השינוי יבוצע עבור המשתמשים בארגון שלהם, והן יכולים אף לבחור האם להשתמש בממשק של סקייפ או בזה של Lync.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים