נובה רכשה יצרנית פתרונות מדידה ב-X-Ray תמורת 46.5 מיליון דולר

הנרכשת, ReVera, היא חברה אמריקנית שמייצרת את הפתרונות לצורך אפיון חומרים בתהליכי ייצור מתקדמים בתעשיית המוליכים למחצה

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה

נובה (Nova) הישראלית הודיעה כי רכשה את ReVera, חברה אמריקנית הממוקמת בקליפורניה, תמורת 46.5 מיליון דולר. הרוכשת הודיעה כי העסקה כפופה לתנאים המקובלים בסגירת עסקות מסוג זה, וכי היא צפויה לתרום 25-30 מיליון דולר להכנסות השנתיות שלה.

מדובר ברכישה של 100% מהון המניות של ReVera, על בסיס מאזן נקי ממזומנים ומחוב. הסכום ימומן מיתרות המזומנים הקיימות של נובה. ההנהלה צופה כי העסקה תיסגר עד אמצע החודש הבא.

ReVera מייצרת פתרונות מדידה בתחום ה-X-Ray לאפיון חומרים בתהליכי ייצור מתקדמים בתעשיית המוליכים למחצה. המוצרים של ReVera ממוקדים במדידה של הרכב חומרים (Composition) ושכבות דקות (Film Thickness) בשלבים הקריטיים ביותר של תהליך ייצור המוליכים למחצה. בעקבות הרכישה תבוצע סינרגיה בין טכנולוגיית המדידה של נובה לבקרת תהליכי ייצור באמצעים אופטיים (Optical CD) וטכנולוגיית ה-XPS (ר"ת X-ray Photoelectron Spectroscopy ) של ReVera.

"הרכישה מאפשרת לנו להאיץ את צמיחתנו תוך שמירת מודל הרווחיות", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. "שילוב זה של טכנולוגיות משלימות מתמקד באתגרים הגדלים של בקרת תהליכים בדורות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. טכנולוגיית ה–X-Ray משלימה את טכנולוגיית ה-Optical CD ותאפשר לנובה לחזק את מעמדה בשוק יצרני ה-Memory וה-Logic".

לדברי גלין דיוויס, נשיא ומנכ"ל ReVera, "ההחלטה של נובה לרכוש אותנו היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות של החברה. אנחנו רואים במהלך זה הזדמנות גדולה ומאמינים שהיצע הפתרונות המשולב יגדיל את מרחב ההזדמנויות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים