איך אומרים סטארט-אפ ביפנית?

שני סטארט-אפים זכו במיזם יפני-ישראלי: אחד פיתח מערכת שמזהה תנועות ידיים ושני מאפשר התאמת מוזיקה לפי המאזין ● עכשיו נותר להם לנסות את מזלם בארץ השמש העולה

צילום אילוסטרציה: BigStock

נציגים של חברות סטארט-אפ שרוצות לנסות את מזלן ביפן התכנסו אמש (א') לתחרות שערך מיזם ישראלי-יפני. שתי חברות זכו בתחרות – אחת מהן פיתחה מערכת שמזהה תנועות ידיים ושנייה מאפשרת התאמת מוזיקה לפי המאזין. כל אחת מהן קיבלה 100 אלף דולר.

אחת החברות הזוכות, Errnio, פיתחה מערכת שמזהה תנועות ידיים בשימוש בטלפונים חכמים ומאפשרת ליצור בעזרת הפלטפורמה מוניטיזציה. הזוכה השנייה, Rightune, מציעה להתאים בעצמה מוזיקה שונה לגולשים שונים ובך להנעים את זמנם באתר של כל חברה שמשתמשת בשירותיה, לבלות בו יותר ולהגביר את המכירות.

Million Times, המיזם שארגן את התחרות, מורכב מצוות משתי המדינות ומבקש לתת גישה נוחה למשקיעים יפניים לסטארט-אפים מהעולם – ובכלל זה מישראל. הפיתוחים של הסטארט-אפים מועברים למשקיעים ביפן ואלה מחווים את דעתם, ואולי אף פותחים את כיסיהם.

המיזם מופעל על ידי חברת Aniwo בהובלת צ'יקארה יואנו, טאקויה אוגושי ואני טראדה. הפעילות של החברה נעשית מתוך האב של סטארט-אפים שהקים בחודשים האחרונים Samurai Incubate, ששם לו למטרה להרחיב את שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין ישראל ליפן. אנשי האקסלרטור בוחנים בימים אלה השקעות בסטארט-אפים בישראל ויפרסמו את החלטתו בתקופה הקרובה.

משתתפים באירוע אתמול (א')

משתתפים באירוע אתמול (א')

חברות נוספות שהשתתפו בתחרות הן: CodeMonkey, שפיתחה מערכת ללימוד פיתוח תוכנה לילדים באמצעות שימוש במשחקים; Actifile, שפיתחה מערכת להגנה על נתונים דיגיטליים בארגונים; WannA – מערכת חברתית שמאפשרת לכל אחד יכול להכניס את הבקשות שלו לרכישת מוצרים על פי מיקומו הגיאוגרפי ומחברת בין קונים למוכרים; INST-ORE, שפיתחה מערכת שמאפשרת מכירת מוצרים דרך אינסטגרם (Instagram), כמו גם יצירת פילוח של משתמשים באתרים על ידי זיהויים והפנייתם בעת לחיצה על לינקים לאתרים מותאמים להם; Hubitus, שפונה לכותבים שסובלים ממחסום יצירתי ומציעה להם כלים שיתמרצו אותם לכתוב; Pzartech, שפיתחה מערכת להדפסה קלה של מוצרים בתלת מימד; Wizadz, שנותנת לעסקים קטנים שירותי שיווק אונליין במחיר סביר; Jigglist, שמשלבת בין ווטסאפ (WhatsApp), יומן ומערכת מיפוי כדי לסייע למשתמשים לתאם מפגשים ואירועים; ו-Awear Solutions, שפועלת בעולם המתפתח של האינטרנט של הדברים ומאפשרת לצרכנים לקבל מידע על המוצר שהם רואים באמצעות חיישן קטן שמוכנס בו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים