עומרי חיון רץ לכנסת ברשימת עלה ירוק

חיון, אחד הבולטים ברשת הישראלית, יוצב במקום הרביעי ברשימה ● הוא ניהל קמפיינים ברשת למען קהילת הלהט"ב ונגד הפללה של צרכני קנאביס

איומים ברצח? עומרי חיון. צילום: יח"צ

עוד מפורסם מצטרף למרוץ לכנסת: הבלוגר ועורך אתר הבידור עומרי חיון הודיע הבוקר (א') כי יהווה חלק מרשימת עלה ירוק בבחירות הקרובות. הוא יוצב במקום הרביעי ברשימה.

חיון נחשב לדמות מרכזית למדי ברשת הישראלית, ובשנה שעברה הוא אף הגיע למקום ה-32 ברשימת 100 המשפיעים בתקשורת הישראלית של גלובס. הוא החל את דרכו כבלוגר באתרים תפוז וישראבלוג שמדווח על מה שקורה בעולמות הבידור והסלבס, והיה הבולט בתחום. בין היתר, הוא חשף סקופים על מתמודדים בתוכנית האח הגדול ואת העובדה שהזמר עומר אדם מסר גיל לא נכון להפקת התוכנית כוכב נולד (הוא היה בן פחות מהגיל המינימלי להשתתפות בתוכנית – 16). לאחר מכן הוא פתח פורטל נצפה שעוסק בתחומים אלה.

תחום נוסף שחיון משתמש ברשת כדי לקדם אותו הוא זכויות קהילת הלהט"ב. בשנה שעברה הוא העלה קמפיין בהשתתפות מפורסמים למען קהילה זו – ובין היתר בזכותו נבחר למקום ה-11 ברשימת הלהט"בים המשפיעים ביותר שפרסם אתר וואלה. קמפיין נוסף בו השתתף קרא להפסקת ההפללה של צרכני קנאביס – אחד הנושאים המרכזיים בו עוסקת עלה ירוק. הוא אף קידם ברשת את שיפור תנאיהם של עובדי הקבלן בעקבות מקרה שקרה לאימו.

לדברי חיון, "חברי רשימת עלה ירוק החדשה לכנסת הקרובה הם אנשים שאומרים אמת, עומדים לצד הצדק וההיגיון הבריא, תומכים בדרך ארץ ובכבוד למען האזרחים. האינטרסים של קהילת הלהט"ב הם חלק מרכזי ממטרות המפלגה".

ספק גדול אם חיון ייכנס בסופו של דבר לכנסת, מאחר שהסקרים לא חוזים שהמפלגה תעבור את אחוז החסימה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אזרח

    השנה עלה ירוק עם 7 מנדטים הלגליזציה כבר כאן

אירועים קרובים