טלדור הטמיעה מערכת מידע לניהול מטענים אוויריים בסוויספורט; ההיקף: חמישה מיליון שקלים

Spirit היא מערכת תפעולית, המשרתת כ-120 משתמשים ● היא מנהלת את כל התהליכים הנדרשים לטיפול במטען, ביניהם: ניהול מסרים של ייבוא וייצוא סחורות, התרות מכס, משלוחי בלדרות, אחסון מיוחד למטענים, ניהול מלאי ועוד

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

אגף הפיתוח בקבוצת המערכות בטלדור הטמיע מערכת לניהול מטענים אוויריים בסניף הישראלי של סוויספורט (Swissport), בנמל התעופה בן גוריון. הפרויקט ארך כשנתיים, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עומד על כחמישה מיליון שקלים.

סוויספורט ישראל מפעילה מסוף מטענים אווירי בנמל התעופה שמשתרע על שטח של כ-30 אלף מ"ר. המסוף מספק ניטול מטענים ואחסנתם, פריקה וטעינה של מטוסי מטען, טיפול ביטחוני במטענים, ליווי למטענים מיוחדים ואדמיניסטרציה ודוקומנטציה לחברות תעופה.

המערכת שהוטמעה, Spirit, פרי פיתוח של טלדור, היא מערכת תפעולית, המשרתת כ-120 משתמשים. היא מנהלת את כל התהליכים הנדרשים לטיפול במטען, ביניהם: ניהול מסרים של ייבוא וייצוא סחורות (מעבר סחורות מצד לצד), התרות מכס, משלוחי בלדרות, אחסון מיוחד למטענים וניהול מלאי. המערכת כוללת אפליקציה ייעודית למסופונים ניידים המאפשרת למשתמשיה להזין ולצפות במידע המעודכן. כך העובדים יכולים להיות במעקב גם בעת העבודה בשטח. העברת המידע מתבצעת באופן מקוון בכל מתחם המסוף באמצעות חיבור אלחוטי. בנוסף, למערכת יש מנוע ממשקים שבאמצעותו מסתנכרן מידע אודות המטען ממקורות שונים כגון המכס, חברות התעופה, סוכנים, חברות בלדרות ועוד. בכך נחסך זמן רב של הקלדת נתונים על ידי משתמשי המערכת.

ליאור אלעזר, סמנכ"ל מערכות מידע בסוויספורט ישראל, אמר כי "הטמעת המערכת מהווה אבן דרך בחיי החברה. בעזרת המערכת החדשה נוכל להמשיך ולספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר תוך שמירה על מקצועיות. המערכת תסייע ותקל על אנשי המקצוע בעת מילוי תפקידם וכן תייעל את עבודתם. הממשק של המערכת עם נתונים ממקורות שונים, מבטיח את נכונותם ובכך למעשה מצמצם טעויות הנובעות כתוצאה מהקלדת נתונים שגויה".

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, ציין כי "הטמעת המערכת תסייע לסוויספורט לנהל את המטענים האוויריים, תאפשר לחברה להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיה ולטפל בכמות רבה יותר של מטען".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים