HDS קנתה את ספאטון הישראלית לשעבר, שמציעה התקני גיבוי מהירים

החברה מציעה יכולת גיבוי ושחזור במהירות העברת נתונים שמגיעה עד 80 טרה-בייט לשעה ● בין מקימיה: הישראלי ד"ר אלכס וינוקור

ד"ר אלכס וינוקור, ממייסדי ספאטון. צילום: קובי קנטור

היטאצ'י דאטה סיסטמס (Hitachi Data System), יצרנית פתרונות האחסון והווירטואליזציה העולמית, רכשה את יצרנית פתרונות הגיבוי הישראלית לשעבר ספאטון (Sepaton). סכום הרכישה לא נמסר לפרסום.

ספאטון מציעה התקני גיבוי מהירים במיוחד, עם יכולת גיבוי ושחזור במהירות העברת נתונים שמגיעה עד 80 טרה-בייט לשעה. החברה הוקמה ב-2000 ובין מייסדיה נמצא הישראלי ד"ר אלכס וינוקור. מאז עברה החברה מספר גלגולים ובשנים האחרונות היא פועלת מארצות הברית בלבד.

עבור HDS מדובר ברכישה של פתרון משלים, במיוחד כשמדובר בחברה ששיתוף הפעולה עמה נמשך מזה מספר שנים, ולשתי החברות יש לקוחות משותפים.

לפי ספאטון, הפתרון שהיא מציעה מספק מענה לעידן בו כמו הנתונים גדלה בקצבים אדירים מצד אחד, ומצד שני חייבים הארגונים לסיים את הגיבויים בכל מקרה בחלון זמן נתון. כמו כן, היא טוענת לביצוע שחזורים מהיר במיוחד במקרה של צורך בחזרה לזמינות עיבוד מלאה במקרים כמו התאוששות מאסון.

בנוסף, החברה מספקת פתרונות מניעת שכפול (דה-דופליקציה), כולל אפשרות דחיסה של עד 25 טרה-בייט של נתונים לכדי קובץ אחסון בנפח 1 טרה-בייט. בסך הכול יכולה המערכת לספק פתרון גיבוי בגודל של עד 3.5 פטה-בייט.

"החיבור בין שתי החברות מספק לארגונים שקט כתוצאה מכך שהנכסים היקרים ביותר שלהם מאוחסנים, מוגנים ומנוהלים על גבי התשתית הטובה ביותר הקיימת", אמר יעקב מרקוביץ', מנהל הפתרונות והשירותים המקצועיים של HDS ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים