הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay

גזית מספר על השנה האחרונה - וזו הקרובה - של החברה, ועל הסינרגיה שלה עם סטארט-אפים אחרים, עקב היותה חלק מ-JVP

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay

במה הצטיין ארגונך בשנה האחרונה וכיצד ה-IT סייע לו?
"ThetaRay השכילה להבין שמתקפות אבטחת המידע, שהיו נחלתם של אנשי ה-IT, ילכו ויתגברו ואף יתפשטו למגזרים נוספים, כמו הפיננסי, התעשייתי, הפוליטי והחברתי.

ההסלמה במתקפות יחד עם ההבנה של ארגוני טרור כי ביכולתם לגייס כסף לפעילותם על ידי פשעי סייבר העמידה את הממשלות ומגזרים העסקיים בעמדת נחיתות, והם מבקשים פתרונות שמסוגלים להתמודד עם איומים לא מוכרים.

זה בדיוק תחום ההתמחות של ThetaRay, שמציעה פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות מתקדמים עבור אבטחת סייבר ויעילות תפעולית, להגנה מפני איומים לא מוכרים בשווקים של תשתיות קריטיות ושירותים פיננסיים.

Advanced Analytics ThetaRay – פלטפורמת ה-Big Data שלנו – מגלה באופן אוטומטי איומי סייבר ואיומים תפעוליים לא מוכרים, הרבה לפני שהמערכות הקיימות מגיבות. זאת על מנת לאפשר לארגונים לפעול ולמנוע משבר עוד לפני שנגרם נזק בפועל".

מהם האתגרים שלכם לשנה הקרובה?
"ThetaRay זכתה ב-2016 במספר פרויקטים משמעותיים בארגונים פיננסיים ובארגוני תעשיה מהמובילים בעולם. נרצה להיות שם, מוכנים לספק את הפתרון שלנו, תוך הקפדה על הצמחה נאותה של החברה, כדי שתוכל לתמוך בביקוש הגדל ליכולות שלה".

מהו הקשר שלכם עם סטארט-אפים?
"לשמחתנו, אנחנו חלק מ-JVP, שאותה מנהלים גדי תירוש ויואב צרויה. עקב כך, אנחנו נהנים מסינרגיה עם סטארט-אפים נוספים שנמצאים בפורטפוליו של JVP ומהמקצוענות של הקרן בהובלת חברות אלה למיצוי הפוטנציאל שלהן. דוגמה מצוינת היא סייברארק (CyberArk)".

בנימה אישית

מי אני? "מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay".
שירות צבאי? "שירות של 7.5 שנים ביחידה טכנולוגית מסווגת של חיל האוויר וזכייה במספר פרסים, בהם פרס מפקד חיל האוויר".
מסלול לימודים? "מתמטיקה ומחשבים באוניברסיטה העברית, וקורסי ניהול מתקדמים למנהלים מצטיינים בהרווארד".
אני מכהן בתפקיד החל מ…? "2013".
מה עשיתי קודם לכן? "ניהלתי את נייס סייבר (כיום סייברביט) ואת סקייויז'ן – חברת תקשורת גלובלית לתקשורת לוויינים מוצפנת".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"ראשונים מדורגים אצלי האינטרנט של הדברים, הסייבר והאנליטיקה. לאחר מכן – תוכנה כשירות (SaaS), מוביליטי ודיגיטל. בהמשך הדירוג ניתן למצוא את העיר החכמה, ה-DRP/BCP ויחסי המנכ"ל והמנמ"ר, כשסוגר את הרשימה הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים