Salient Eye: היישר מהסמארטפון שלכם – מצלמת אבטחה בכל בית

הכירו סטארט-אפ שנולד מתוך חוויה טראומטית וצמח להיות כלי שיגן על הרכוש האישי שלכם, על מה שיקר לכם, ולא פחות חשוב - יתעד את מי שמנסה לגנוב מכם

Salient Eye

הפתרונות לבית חכם נמצאים במגמת עלייה, ויותר ויותר אנחנו שומעים על מוצרים פרטניים וכוללים המתאימים לבתים ואוכלוסיות שונות.

רוחב הפס במגמת עליה, אמנם לא מהיר כפי שהיינו רוצים שיהיה, אך מאפשר לנו תמרון ביכולות שמוצעות בשוק.

חברות התקשרות דחפו בשנים האחרונות פתרונות Wi-Fi לאחוז גבוה של בתים בישראל, כך ששילוב של הדברים מביא לידי זה שהשוק נפתח לפתרונות חדשים שמוצעים בתחום הביתי.

Salient Eye אשר הוקמה על ידי צביקה אגסי וחגי מלצר, פיתחה אפליקציה המאפשרת להפוך כל מכשיר סמארטפון או טאבלט למערכת אבטחה לבית או לעסק, מבוססת גלאי תנועה. הרקע להקמת החברה היה בנסיבות פחות נעימות, כך מתאר חגי מלצר, ממייסדי החברה.

לפני כשנתיים וחצי, מלצר ואשתו גרו בדירה שכורה בקומת קרקע ללא סורגים באזור לא נעים במיוחד בתל אביב, ובעל הבית שלהם לא הסכים להתקין אצלם מערכת אבטחה. פעם אחת הם יצאו לסוף שבוע וכשהם חזרו הם גילו שפרצו להם לדירה, גנבו תכשיטים וחפצים יקרי ערך ועשו בלגן גדול מאוד. אבל כשמלצר פתח את המגירה, הוא גילה שאת הניידים הישנים הגנב לא לקח. ואז נפל לו האסימון שאולי הנייד הישן לא מספיק טוב בשביל הגנב אבל הוא מספיק טוב בשביל לתפוס גנבים. וכך נולד הרעיון.

על פעולת האפליקציה מרחב אגסי ואומר כי "מתקינים על סמארטפון/טאבלט את האפליקציה והופכים אותו למצלמת אבטחה מבוססת גלאי תנועה – ברגע שמפעילים את המערכת והיא מזהה תנועה – היא באופן אוטומטי מצלמת, שומרת את התמונות בענן ושולחת באופן מיידי התראות SMS ומייל בהתאם להגדרות שנקבעו מראש, כולל אפשרות להפעיל בנוסף גם אזעקת צופר מהמכשיר עצמו".

אגסי מוסיף כי "האפליקציה תומכת בכ-20 שפות, ויש לה למעלה מ-630 אלף הורדות ברחבי העולם. אנו תומכים במכשירי אנדרואיד מגרסא 2.2 ובעוד כשבועיים-שלושה נשיק את הגרסא למכשירי iOS.

"למערכת ישנה גרסה חינמית וגרסת פרימיום עם מספר יכולות מתקדמות", אומר אגסי. "ישנו שלט רחוק המאפשר למשתמש לשלוט בסמארטפון/טאבלט שנמצא בבית בתור 'עין' (אחד או יותר) באמצעות הסמארטפון הראשי שלו, ואיתו ניתן להפעיל/לכבות/לקבל תמונה אונליין. כמו כן ישנה אפשרות להפעיל אוטומטית את הפלאש של המצלמה בתנאי תאורה לא טובים, אפשרות לבחור את הצליל ואת המשך של הצליל של האזעקה בעת גילוי תנועה ואפשרות לשלוח התראות ליותר מ-SMS ואימייל אחד".

אגסי מציין כי "בחודש שעבר זכינו בתואר 'הסטארט-אפ החדשני לשנת 2015' בתחרות שאורגנה על ידי CCIF (לשכת המסחר ישראל-צרפת). כמו כן, זכינו במקום השני בתחרות הסטארט-אפים במסגרת 'Mobile Monetization Summit'.

נקודת מבט

Salient Eye מאפשרים לכל מי שיש לו מכשיר ישן ו-Wi-Fi בבית, לקבל מערכת יעילה ונוחה למעקב אחרי הרכוש שלנו. היופי בפעילות הוא בפשטות קיומו של המוצר ותפעולו.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים