לאורלנדו עם מיקרוסופט – חלק ו'

כנס השותפים השנתי של חברת הענק סחף אליו 15 אלף משתתפים, שבאו לעמוד על המגמות בשוק וללמוד על הפתרונות החדשים ● בלטו בו 70 הנציגים הישראליים

27/07/2015 12:00
מימין: גלית מג'ר, מנהלת מוצר מיקרוסופט ב-CMS Compucenter; אוהד מץ, מנהל הפצה במיקרוסופט ישראל; ורונה ארליך, מנהלת מוצר מיקרוסופט באבנט תקשורת

15 אלף איש גדשו באחרונה את אורלנדו, פלורידה, לכבוד WPC 2015, כנס השותפים השנתי של מיקרוסופט (Microsoft). מארצות הברית ועד המזרח הרחוק, מאירופה הגדולה ועד ישראל הקטנה – כולם היו שם כדי לשמוע מה מתחדש אצל הענקית מרדמונד ולהתוודע לשינויים, לשיפורים ולמוצרים.

מישראל הגיעו לאירוע כ-70 איש, נציגי השותפים העסקיים של מיקרוסופט. הוביל את המשלחת אבי ביניא, מנהל השותפים של החברה בישראל. הם עברו בין ההרצאות, האירועים, הדוכנים, הארוחות וכמובן, טקס חלוקת הפרסים לשותפים המצטיינים.

השותף המזוהה ביותר עם הכנס מאז נערך בפעם הראשונה לפני 14 שנים בלוס אנג'לס הוא אורי בן משה, שותף מנהל בחברת הדרכה ישירה, השותפה הגדולה בישראל של מיקרוסופט במגזר ההיי-טק. הוא השתתף מאז בכל 14 הכנסים – בניו-אורלינס, טורונטו, מיניאפוליס, בוסטון, דנבר, יוסטון, וושינגטון, אורלנדו וחוזר חלילה.

בשנה הבאה, WPC 2016 חוזר לטורונטו. כלומר, לא ערי הכנסים המרכזיות היוקרתיות: לא לאס-וגאס, עיר החטאים, לא סן פרנסיסקו, בירת עמק הסיליקון, לא ניו-יורק, בירת הפיננסים, וגם לא שיקאגו הנוצצת. להתראות בקנדה.

מימין: רונה ארליך, מנהל מוצר מיקרוסופט באבנט תקשורת; אוהד מץ, מנהל הפצה במיקרוסופט ישראל; ושמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת.

מימין: גלית מג'ר, מנהלת מוצר מיקרוסופט ב-CMS Compucenter; אוהד מץ, מנהל הפצה במיקרוסופט ישראל; ורונה ארליך, מנהלת מוצר מיקרוסופט באבנט תקשורת.

מימין: אילנית אפק, מנהלת מגזר SMB במיקרוסופט ישראל; רהב רוזנטל, דירקטור תחום ענן ותוכנה ב- One1 Systems; ואוהד מץ, מנהל הפצה במיקרוסופט ישראל.

כלקום הציגה את CHS, מוצר לאוטומציה וניהול הקשחת שרתים מבית כלקום פתרונות תוכנה. מדובר בתוסף לפלטפורמת Microsoft System Center. המוצר מספק מענה לארגוני אנטרפרייז הנדרשים לעמידה ברגולציות אבטחת מידע מחמירות בישראל ובעולם. CHS תומך בתשתיות ענן היברידי ומוטמע כחלק ממערך אבטחת המידע.

יצוין כי כלקום היא שותפה ב-Microsoft Enterprise Cloud Alliance. שותפות זו חושפת את טכנולוגיית CHS לכלל לקוחות ושותפי מיקרוסופט בעולם.

החברה הוזמנה על ידי מיקרוסופט להציג ב-WPC בביתן ה-Cloud Partners Pavilion, אליו הוזמנו כ-30 חברות תוכנה מרחבי העולם. במהלך ימי הכנס חתמה כלקום על הסכמי הפצה עם מספר רב של חברות בעולם ה-IT.

ג'רי לודמיר, מנכ"ל כלקום, אמר כי "במהלך השנה האחרונה התחלנו למכור את CHS בשווקים האירופי והאמריקני. אנחנו רואים צורך מתגבר באוטומציה של תהליכי הקשחת שרתים, לאור איומי הסייבר המתגברים והמעבר לענן. השותפות עם מיקרוסופט מקדמת אותנו בהגעה ללקוחות ושותפים ברחבי העולם, לצד פיתוח והעברת ידע משותפים".

האב והבן למשפחת לודמיר: ג'רי, מייסד החברה, ורוי, הבן המנכ"ל. שניהם בעלי ומנהלי החברה.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

לחלק ה' לחצו כאן.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים