תוכן שיווקי

אמת מיחשוב יישמה פתרון vSAN בכללית מושלם

01/08/2018 15:43
עידן הורטה, מנהל הטכנולוגיות בכללית מושלם, ואושרי אביטן, מנהל פעילות ה-VMware בקבוצת אמת מיחשוב. צילום: יח"צ

מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם בשירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות המוביל במדינה, בחר באמת מיחשוב ליישם את פתרון ה-HCI המוביל (vSAN) מבית VMware. פתרון ה-vSAN מאפשר לארגון לנהל בצורה אחודה ופשוטה את התשתית הווירטואלית יחד עם שכבת האחסון, ובכך מפשט ומקצר את התחזוקה השוטפת בתשתית.

כללית מושלם, כמו ארגונים רבים נוספים, הבינה את היתרונות העצומים שפתרון ה-vSAN מספק כיום, ביניהם הרחבה פשוטה של הנפחים וכוח העיבוד, ניהול אחוד דרך ממשק המוכר לארגון (vCenter) ותמיכה מרכזית עבור כלל הרכיבים.

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

עידן הורטה, מנהל הטכנולוגיות בכללית מושלם, אמר ש-"כיום, לאחר שכלל מערכות הייצור בארגון יושבות על תשתית ה-vSAN, אני יכול לומר בפה מלא שקיבלנו החלטה נכונה. הניהול קל ופשוט, התחזוקה כמעט אפסית ויותר מכל, המערכת 'מנגנת' באופן יוצא מן הכלל וכל בעיות הביצועים שהיו לנו בעבר מאחורינו. אני מודה לצוות אמת מיחשוב על ההגירה השקופה והעבודה המצוינת לאורך כל הפרויקט".

אמת מיחשוב

אמת מיחשוב

אושרי אביטן, מנהל פעילות ה-VMware בקבוצת אמת מיחשוב, ציין כי "יותר ויותר לקוחות מבינים את היתרונות הטמונים בפתרון ה-vSAN, המהווה בסיס לדטה סנטר המודרני. שמחנו מאוד לקחת חלק ביישום הפתרון המתקדם בכללית מושלם ואנחנו מאמינים כי פתרון ה-vSAN מהווה מהפכה של ממש, ששיאה עוד לפנינו".

אירועים קרובים