תוכן שיווקי

ווי אנקור מציעה פתרונות הגנה מנצחים של Akamai ו-Okta – חלק א'

24/07/2018 15:12
ווי אנקור

כתב: גיא רובינגר, מנהל פריסייל ל-Big Data ולאבטחת סייבר.

ארגונים רבים נדרשים להגן על אתרי האינטרנט, האפליקציות החשופות לאינטרנט ונתוני המשתמשים שלהם מפני מגוון מתקפות, תוך שמירה על ביצועים טובים, חוויית שימוש איכותית ללקוחות ושמירת המידע הרגיש, אך נתקלים בפערי ידע וכוח אדם מקצועי.

ווי אנקור, בשיתוף החברות Akamai ו-Okta, מציעה פתרונות מנצחים להגנה על אתרי האינטרנט ונתוני המשתמשים שלך. מרכז ה-MSSP (ר"ת Managed Security Services Platform) שהקימה החברה מאפשר למומחיה לנהל עבור לקוחותיה את מערכות אבטחת האינטרנט ואבטחת גישתם לשירותי הענן.

Akamai – הפתרון להגנה על אתרי האינטרנט והאפליקציות שלך ברשת

Akamai, מחלוצות מערכות ה-CDN (ר"ת Content Delivery Network), הפכה בשנים האחרונות למובילה בעולמות אבטחת המידע.

מגוון כלי ההגנה המתקדמים שהחברה מפתחת והפריסה הרחבה של כ-250 אלף שרתים ברחבי העולם מאפשרים לווי אנקור לספק 100% זמינות של מערכות הלקוח המוגנות על ידי שירותי החברה. מערכות האבטחה של החברה פועלות בתצורת ענן, בפריסה בצמתים המרכזיים של האינטרנט ובספקיות אינטרנט רבות ברחבי העולם – פריסה שמאפשרת למערכות האבטחה לזהות ולעצור את המתקפות בנקודה הקרובה לתוקף ולהבטיח המשך פעילות תקינה של מערכות הלקוח גם בזמן מתקפה.

פתרון WAP (ר"ת Web Application Protector) מבית Akamai הוא מוצר אבטחת אפליקציות אינטרנט מבוסס ענן מבוזר בעל קיבולת גבוהה, שמסוגל לעמוד ולהגן בפני המתקפות המסיביות ביותר.

WAP מאפשר הגנה מתקדמת על אתרי האינטרנט שלך:

  • ה-WAP הינו שירות SaaS, ולכן מייתר את הצורך בשדרוגים וברכישת חומרה.
  • המערכת פשוטה לתפעול בעזרת יכולות הגנת אפליקציות מובנות, המקבצות את משפחות המתקפות העיקריות לקבוצות המעודכנות בצורה אוטומטית, כגון:SQL injection, Cross site scripting, local File inclusion, remote file inclusion, command injection ו-web DOS attack. המערכות מאפשרות לחסום, להתריע ולדחות בצורה אוטומטית את המתקפות.
  • חתימות המתקפות מתעדכנות אוטומטית ממגוון מקורות חיצונים ופנימיים, ביניהם רשת ה-CDN המבוזרת של החברה, דרכה עוברים באופן יומיומי כ-30% מכלל תעבורת האינטרנט העולמית.
  • חתימות המתקפות נבדקות על מידע היסטורי לפני ביצוע העדכון, על מנת לצמצם False positives.
  • חוקים מותאמים אישית לצורכי הלקוח (Custom rules) וכן יכולת הגדרת חוקים מותאמים על מנת לאפשר הגנה אפקטיבית וחסימה של תכנים.
  • המערכת מספקת הגנה מובנית נגד מתקפות DDOS.
  • Rate Control – יכולת המאפשרת להגביל את כמות וסוג הבקשות (Get, Post, Head) הפונות לשרת. היכולת המאפשרת חסימת מתקפות כמותיות.

Akamai מבינה את החשיבות והצורך להגן על האפליקציות ואתרי האינטרנט, וכן את המשמעות של ביצועים טובים למשתמשים. לפיכך, כל WAP מגיע עם Dynamic Site Accelerator – כלי להצגה ושיפור ביצועי אתרי האינטרנט, הפרוס על רשת ה-CDN של Akamai. רשת זו מספקת:

  • פריסת העתקי התוכן בשרתים ברחבי העולם וקירוב התוכן למשתמש הקצה.
  • שיפור זמני התגובה וביצועי האתר.

הערך העסקי בפתרונות Akamai:

  • 100% שרידות ו-Up time לשירות ולאתר.
  • הגנה על המידע והאתר מפני גניבת מידע, שינוי, השבתה והאטה של השירות.
  • שיפור ביצועים לאתר האינטרנט.

בחלק ב', שיפורסם מחר (ג'): על פתרונות Okta וכיצד הם מגנים על נתוני המשתמשים שלך.

אירועים קרובים